Using all your senses in wood marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: AT00CU51-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
12.09.2023 - 29.02.2024
Ajoitus
02.10.2023 - 29.02.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2.5 op
Toteutustapa
50 % Lähiopetus, 50 % Etäopetus
Yksikkö
Teknologia (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Avoin AMK, tekniikka
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Ilkka Tarvainen
Ryhmät
-
TLABTO23HTäydentävä osaaminen (AMK) 2023-2024, Teknologiayksikkö
-
TLTIAVOVWU23SOpen UAS, Virtual Wood University, autumn 2023, Lahti
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Online course - LAB Mooc
Ajoitus ja läsnäolo
06.03-31.8.2023
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
This module consists of seminar-style learning, readings, lectures, tutoring sessions, independent study, group discussion, group work and web based learning methods like Podcasts, Video-communication based lectures (Zoom, Microsoft Teams, etc.), Learning Management Systems (like Moodle), Cloud storage, etc.).
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Online course
Uusintamahdollisuudet
To be discussed with the lecturers
Oppimisympäristö
LAB Mooc
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 ECTS
5 x 27 hours = about 135 hours students workload
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
- Students learn how to address all five senses of customers in marketing concepts
- Students will realize the potentials of Multisensual Marketing for Forest Products
- Students will learn the obstacles and difficulties of Market Research in an applied Context
Arviointimenetelmät
1st task forms 30% of final course grade
2nd task forms 50% of final course grade
3rd task forms 15% of final course grade
4th taks forms 5%of final course grade
To pass the course with positive grade all four tasks must be completed
5th task is voluntary but interesting
Arviointiasteikko
1-5