Siirry suoraan sisältöön

Kaupankäynti verkossa (5 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CI70-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

18.03.2024 - 14.04.2024

Ajoitus

01.05.2024 - 31.08.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 80

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Markus Hämynen

Ryhmät

  • LLABTO24-25
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
  • LABKES24KH
    Kesäopinnot 2024 (AMK)

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- arvioida erilaisten liiketoimintamallien soveltamista verkossa
- luoda yrityksen lähtökohtiin pohjautuvan verkkokauppastrategian
- tunnistaa resurssit, joita tarvitaan verkkokaupankäynnissä
- suunnitella käyttäjäystävällisen digitaalisen kokemuksen
- tunnistaa verkkokauppaan liittyviä trendejä ja ilmiöitä

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Itsenäisesti Moodle-alustalla suoritettava verkkokurssi. Opintojaksoon kuuluvat luentotallenteiden ja muun täydentävän materiaalin läpikäynti, itsenäiset harjoitukset sekä palautettavat tehtävät.

Ajoitus ja läsnäolo

Opiskelu on ajasta riippumatonta toteutusajankohdan sisällä.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto.

Oppimisympäristö

Itsenäisesti Moodle-alustalla suoritettava verkkokurssi.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kaupankäynti verkossa -opintojakson laajuus on 5 op, joka vastaa noin 135 h työtä.

Sisältö

Opintojaksolla tutustut digitaaliseen kauppaan ja sen mahdollisuuksiin. Keskeisiä sisältöjä ovat mm. verkkokauppastrategiaan ja verkkokauppojen ekosysteemiin tutustuminen sekä verkkokaupan markkinointiin, kehittämiseen ja kansainvälistymiseen liittyvät näkökulmat.

Arviointimenetelmät

Erikseen arvioitavat oppimistehtävät, esseet ja käsitekaaviot.

Arviointiasteikko

1-5