Kaupankäynti verkossa (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CI70-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
18.03.2024 - 14.04.2024
Ajoitus
01.05.2024 - 31.08.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 80
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Markus Hämynen
Ryhmät
-
LLABTO24-25Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
-
LABKES24KHKesäopinnot 2024 (AMK)
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- arvioida erilaisten liiketoimintamallien soveltamista verkossa
- luoda yrityksen lähtökohtiin pohjautuvan verkkokauppastrategian
- tunnistaa resurssit, joita tarvitaan verkkokaupankäynnissä
- suunnitella käyttäjäystävällisen digitaalisen kokemuksen
- tunnistaa verkkokauppaan liittyviä trendejä ja ilmiöitä
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Itsenäisesti Moodle-alustalla suoritettava verkkokurssi. Opintojaksoon kuuluvat luentotallenteiden ja muun täydentävän materiaalin läpikäynti, itsenäiset harjoitukset sekä palautettavat tehtävät.
Ajoitus ja läsnäolo
Opiskelu on ajasta riippumatonta toteutusajankohdan sisällä.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto.
Oppimisympäristö
Itsenäisesti Moodle-alustalla suoritettava verkkokurssi.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kaupankäynti verkossa -opintojakson laajuus on 5 op, joka vastaa noin 135 h työtä.
Sisältö
Opintojaksolla tutustut digitaaliseen kauppaan ja sen mahdollisuuksiin. Keskeisiä sisältöjä ovat mm. verkkokauppastrategiaan ja verkkokauppojen ekosysteemiin tutustuminen sekä verkkokaupan markkinointiin, kehittämiseen ja kansainvälistymiseen liittyvät näkökulmat.
Arviointimenetelmät
Erikseen arvioitavat oppimistehtävät, esseet ja käsitekaaviot.
Arviointiasteikko
1-5