Siirry suoraan sisältöön

Hotel Operations (5 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CF17-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 05.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 28.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management

Opettaja

  • Sini Viinanen

Opetusryhmät

  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Project work (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLPRHOMA23S
    Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management 23S Lappeenranta

Pienryhmät

  • Luennot
  • Verkkoluento
  • Project work

Osaamistavoitteet

The student is able to
- describe the diversity of the hotel industry and the different earning logics in different types of hotels
- identify the customer’s experience of different customer groups and its meaning in the cooperation between different operations and functions
- manage the functions of different hotel service processes and price hotel products and services taking into account the requirements and profitability aspects of different distribution channels
- utilize GDS and PMS software in the day-to-day operations of the hotel and plan a shift list according to working conditions

Arviointiasteikko

1-5