Siirry suoraan sisältöön

Asiantuntijuuden brändäys (3 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CD60-3026

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 05.01.2024

Ajoitus

08.01.2024 - 08.03.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Kieliopinnot LAB

Opettaja

  • Annukka Kivisaari

Opetusryhmät

  • Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLTILII23SH1
    Liiketalouden koulutus 23S 1 Lahti

Pienryhmät

  • Luennot 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- hahmottaa asiantuntijuuden brändäyksen ja henkilöbrändäyksen ilmiönä.
- käyttää asiantuntijuuden brändäyksessä käytettäviä työvälineitä ja keinoja.
- rakentaa ja sanoittaa omaa henkilöbrändiään.
- soveltaa sosiaalista mediaa henkilöbrändin rakentamisessa.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojaksolla tutustutaan asiantuntijabrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa asiantuntijabrändiään mm. LinkedIn-profiilin avulla.

Ajoitus ja läsnäolo

Aktiivinen osallistuminen luennoille.
Tehtävien palautuspäivät noin kahden viikon välein.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodlessa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali. Kurssilla esitellyt lähdeteokset opiskelijan oman valinnan mukaan.

Oppimisympäristö

Moodle-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko.

Sisältö

Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

AL00CD59 Työvälineosaaminen ja visuaalisen materiaalin käsittely (7 op) pääosin suoritettu.

Arviointimenetelmät

Henkilökohtaiset oppimistehtävät, seurantatehtävä parityönä. Vertaispalaute ja itsearviointi.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei saavuta tason 1 kriteereitä.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa asiantuntijabrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija tuntee asiantuntijabrändin rakentamisen eri työvälineitä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa asiantuntijabrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija tuntee asiantuntijabrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan asiantuntijabrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija tuntee asiantuntijabrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida asiantuntijabrändiä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen.