Siirry suoraan sisältöön

Asiantuntijuuden brändäys (3 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CD60-3025

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 05.01.2024

Ajoitus

08.01.2024 - 21.04.2024

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Kieliopinnot LAB

Opettaja

  • Joanna Vihtonen

Opetusryhmät

  • Verkkoluento (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLPRLII23SV
    Liiketalouden koulutus 23SV Lappeenranta

Pienryhmät

  • Verkkoluento

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- hahmottaa asiantuntijuuden brändäyksen ja henkilöbrändäyksen ilmiönä.
- käyttää asiantuntijuuden brändäyksessä käytettäviä työvälineitä ja keinoja.
- rakentaa ja sanoittaa omaa henkilöbrändiään.
- soveltaa sosiaalista mediaa henkilöbrändin rakentamisessa.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

TÄMÄ TOTEUTUS ON TARKOITETTU RYHMÄLLE LLPRLII23SV

Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään visuaalisen cv:n ja videoesittelyn avulla. Toteutus pidetään pääosin verkossa, mutta mahdollisuuksien mukaan sekä kurssin alkuun että loppuun järjestetään lähitapaamiset.

Ajoitus ja läsnäolo

Aktiivinen osallistuminen opetukseen on olennaista, koska taitoja harjoitellaan myös opetuksen aikana.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Materiaali jaetaan Moodlessa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op tarkoittaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin on varattava aikaa joka viikko.

Sisältö

Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida henkilöbrändiä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen