Siirry suoraan sisältöön

Tutkimusseminaari (5 op)

Toteutuksen tunnus: AT00BZ20-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 05.01.2024

Ajoitus

18.01.2024 - 30.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Teknologia (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lahti

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Puutekniikan koulutus

Opettaja

  • Jari Suominen

Ryhmät

  • TLTIPUU22KM
    Puutekniikan koulutus 22KM Lahti

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa:
- hankkia ja hyödyntää tutkimukseen liittyvää informaatiota sekä käyttää lähteitä tarkoituksenmukaisesti
- noudattaa eettisiä periaatteita tutkimustoiminnassa
- käyttää oman alansa tyypillisimpiä tutkimus- ja kehittämismenetelmiä
- kirjoittaa tieteellisen raportin sekä hallitsee sen kieli- ja tyyliasun sekä lähdemerkinnät

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojakso sisältää kolme osiota. 1. Kirjallisuuteen perustuva tutkimus koulutusalaan liittyvästä aiheesta. 2. Tutkimuksen esitys tutkimusseminaarissa. 3. Tutkimusaiheesta kirjoitettu Blogikirjoitus. Osiot ovat yksilötehtäviä.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodlessa oleva materiaali ja tutkimuksessa käytettävät tietolähteet.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Osaaminen ei yllä tason 1 vaatimuksiin.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Osallistuu kurssin toteutukseen ja suoriutuu harjoitustehtävistä ja muista toimeksiannoista sekä suorittaa hyväksytysti tentin tai muun vastaavan oppimistehtävän.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Osallistuu kurssin toteutukseen aktiivisesti ja suoriutuu harjoitustehtävistä ja muista toimeksiannoista hyvin sekä suorittaa tentin tai muun vastaavan oppimistehtävän hyvin.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Osallistuu kurssin toimintaan aktiivisesti ja osaa hakea niihin uusia näkökulmia sekä osoittaa laajenpaa ymmärrystä käsitellyistä asioista. Suoriutuu harjoitustehtävistä ja muista toimeksiannoista erittäin hyvin sekä selviytyy kiitettävästi tentistä tai muusta vastaavasta oppimistehtävästä.