Siirry suoraan sisältöön

Ammatillinen kasvu 3 (1 op)

Toteutuksen tunnus: AY00BT90-3037

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 08.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2024

Opintopistemäärä

1 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Sosionomikoulutus

Opettaja

  • Marika Norta
  • Kari Malin

Opetusryhmät

  • Ammatillinen kasvu 3 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • HLTISOS21S
    Sosionomikoulutus 21S Lahti

Pienryhmät

  • Ammatillinen kasvu 3

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa itsensä oppijana ja pystyy kehittämään omia oppimisen valmiuksiaan
- osaa arvioida oman alan innovatiivisia tai vaihtoehtoisia tulevaisuuden osaamistarpeita
- tunnistaa omaa osaamistaan ja sen kehittämistarpeita sekä osaa suunnitella omaa uraa niitä huomioiden
- hallitsee alansa ammattikäsitteet ja tuo osaamisensa näkyväksi työnhakutilanteissa
- antaa palautetta opetuksesta ja palveluista ja osallistua näin koulutuksen kehittämiseen

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Lähitapaamiset kampuksella sekä verkkotapaamiset ja itsenäistä sekä pienryhmissä tehtävää opiskelua.
Sisältöihin liittyen pohdintaa yksilöllisesti ja pienryhmissä.

Ajoitus ja läsnäolo

Ajoitus tammikuu -23 - toukokuu -24
Läsnäolo pakollinen

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Materiaali linkitetään Moodleen.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaisia toteutustapoja

Työelämäyhteistyö

LUT:n rekrytointi palvelujen esittely ja hyödyntäminen
Alumnitoiminnan hyödyntäminen

Oppimisympäristö

Verkkoympäristö.
Lähitapaamiset kampuksella

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Laajuus 1 opintopiste (27h), josta noin puolet on varattu oman portfolion työstamiseen.

Sisältö

- valmistumiseen liittyvät asiat
- oman osaamisen tuotteistaminen
- oman osaaamisen analysointi : pofo-työskentely

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

- Ammatillinen kasvu 1 ja Ammatillinen kasvu 2

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Hylätty (0)

Opiskelija ei osallistu opiskeluun eikä osoita valmiuksia suunnitella toisenlaista suoritustapaa yhdessä opettajan kanssa.
Opiskelija ei ole tehnyt oppimistehtäviä.