Siirry suoraan sisältöön

Asiakas ja asiakaskokemus digitaalisessa palvelussa (5 op)

Toteutuksen tunnus: YH00CI19-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 15.12.2022

Ajoitus

15.02.2023 - 22.03.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lahti

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Opettaja

  • Tuija Rinkinen
  • Taina Anttonen

Opetusryhmät

  • Verkkoluento 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • HLTIYSTD22SV
    Sosiaali- ja terveyspalvelujen digiasiantuntija (YAMK) 22SV Lahti
  • HLPRYTO22H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2022-2023, Hyvinvointi, Lappeenranta
  • HLTIYTO22H
    Täydentävä osaaminen YAMK 2022-2023, Hyvinvointi, Lahti

Pienryhmät

  • Verkkoluento 1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
• soveltaa uusinta tieto asiakasosallisuuden kehittämisessä
• analysoida kriittisesti asiakaskokemusta
• innovoida digitaalisia ratkaisuja palvelujen uudistamiseksi

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Verkkokampus
Opintojakson on tarkoitettu sosiaali- ja terveysalan ylempi AMK- koulutuksen opiskelijoille

Ajoitus ja läsnäolo

- ennakkotehtävä, julkaistaan helmikuussa 2023
- opetuspäivät 15.2. ja 22.3.2023
- harjoitustehtävä (tiimi)
- kehittämistehtävä (tiimi)
- ohjaus Zoomissa 1.3.2023, erillinen ajanvaraus (wiki)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

- opiskelumateriaali julkaista opintojakson aikana

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

- ei valinnaista suoritustapaa

Oppimisympäristö

- Moodle ja Zoom

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op = 135 h

Sisältö

Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- etsiä ja käyttää uusinta tieto ja käsitteitä asiakaskokemuksesta
- analysoida kriittisesti asiakaskokemusta
- innovoida digitaalisia ratkaisuja asiakaskokemuksen uudistamiseksi

Arviointimenetelmät

Osaamistavoitteet – ylempi AMK-arviointikehikko (EQF7)
- tiedollinen osaaminen ja tiedonhankinta
- kehittämis- ja inovaatio-osaaminen

Osaamistavoitteiden saavuttaminen osoitetaan suorittamalla kehittämistehtävä ja sen kirjallisella raportoinnilla.
Kehittämistehtäväraportin arviointikriteerit ovat
- tietoperusta ja asiantuntijuus
- uudistaminen, arviointi ja hyödynnettävyys
- viestintä uudistamisesta

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija osaa
- esittää perustelemattomasti ja suppeasti tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa puutteellisesti
- uudistamisen viestintä ei täytä tieteelliselle kirjoittamiselle asetettuja kriteereitä tai sisältää liikaa samankaltaisuutta (Turnit)

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa
- esittää riittävästi ajankohtaista tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa kuvailevasti
- viestiä uudistamisesta lähes asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa
- esittää ajankohtaista ja tarkoituksenmukaista tietoa
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa johdonmukaisesti
- viestiä uudistamisesta pääasiallisesti asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa
- esittää kriittisesti valittua, ajankohtaista ja yhdisteltyä tietoa asiantuntijamaisesti
- soveltaa tietoa uudistamisen suunnittelussa, toteuttamisessa ja arvioinnissa hallitusti, analysoiden ja uudistaen
- viestiä uudistamisesta virheettömällä asiatyylillä, joka täyttää tieteelliselle kirjoittamiselle asetetut kriteerit