Siirry suoraan sisältöön

International Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: AL00CJ46-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 12.01.2024

Ajoitus

22.01.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Complementary competence and optional courses taught in English: Bachelors

Opettaja

  • Jukka Korre

Opetusryhmät

  • Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LLABTO23-24E
    Complementary competence (Bachelor's) 2023-2024, Faculty of Business and Hospitality Management
  • LLTIEX24K3
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24K, pitkät vaihdot, matkailu, Lahti
  • LLTIEX24K2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24K, pitkät vaihdot, tietojenkäsittely, Lahti
  • LLTIEX24K1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24K, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti

Pienryhmät

  • Luennot 1

Osaamistavoitteet

The student is able to:
- explain the relevant trends and issues to be considered in developing a future international business opportunity.
- develop a strategic approach to developing the future international business opportunity. Concepts such as working in projects, co
creation, collaborative networks, design thinking, circular economies, blue ocean and creating new market spaces will be explored.
- recommended solutions that could be implemented in actualising the chosen strategy to create the international business opportunity.

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Theory and Practice of International Marketing
- Campus lectures
- Group meetings

Ajoitus ja läsnäolo

Campus lessons are mandatory

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Materials provided by the lecturer

Arviointimenetelmät

Active participation in:
- The lectures
- Class exercises
- Presentations
- Group work

Arviointiasteikko

1-5