International Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CJ46-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.11.2023 - 12.01.2024
Ajoitus
22.01.2024 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Complementary competence, Bachelor's
Opettaja
- Jukka Korre
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO23-24EComplementary competence (Bachelor's) 2023-2024, Faculty of Business and Hospitality Management
-
LLTIEX24K3Saapuvat vaihto-opiskelijat 24K, pitkät vaihdot, matkailu, Lahti
-
LLTIEX24K2Saapuvat vaihto-opiskelijat 24K, pitkät vaihdot, tietojenkäsittely, Lahti
-
LLTIEX24K1Saapuvat vaihto-opiskelijat 24K, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
The student is able to:
- explain the relevant trends and issues to be considered in developing a future international business opportunity.
- develop a strategic approach to developing the future international business opportunity. Concepts such as working in projects, co
creation, collaborative networks, design thinking, circular economies, blue ocean and creating new market spaces will be explored.
- recommended solutions that could be implemented in actualising the chosen strategy to create the international business opportunity.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Theory and Practice of International Marketing
- Campus lectures
- Group meetings
Ajoitus ja läsnäolo
Campus lessons are mandatory
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Materials provided by the lecturer
Arviointimenetelmät
Active participation in:
- The lectures
- Class exercises
- Presentations
- Group work
Arviointiasteikko
1-5