Siirry suoraan sisältöön

Ammatillinen kasvu 2 (1 op)

Toteutuksen tunnus: AY00BT89-3052

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 08.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

1 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Lappeenrannan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Ensihoitajakoulutus

Opettaja

  • Pia Halonen

Opetusryhmät

  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • HLPREH22K
    Ensihoitajakoulutus 22K Lappeenranta

Pienryhmät

  • Luennot

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa omaa osaamistaan suhteessa tavoitteena olevan uran osaamistarpeisiin
- osaa rakentaa uratoivetta tukevan HOPS-suunnitelman
- osaa monipuolisesti hyödyntää opintotarjontaa ja erilaisia opiskelumahdollisuuksia
- antaa palautetta opetuksesta ja palveluista ja osallistua näin koulutuksen kehittämiseen

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Luennot verkossa
Tehtävät Moodlessa
Asiantuntija luennot (työelämä- ja koulutusinfot) urasuunnitelun lähtökohdaksi
Opinnollistaminen
TKI- liittäminen opetukseen (mahdolliset opinnäytetyöaiheet hankkeisiin liittyen), harjoittelut ja opintojaksot

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Sähköiset oppimisalustat
Verkkomateriaali
Tehtäviin erikseen osoitettu materiaal

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei Ahot mahdollisuutta.

Työelämäyhteistyö

Koulutuksen sekä sosiaali- ja terveysalan organisaatioiden ja sidosrymien yhteistyö työelämäpäivässä

Uusintamahdollisuudet

Opintojakson arviointi tapahtuu annetuihin tehtäviin ja osoitettuun läsnäoloon perustuen.

Oppimisympäristö

Moodle
Lähiopetus
Itsenäiset tehtävät

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Eksoten rekry 2h
Ammatiilinen kasvu 2 tehtävät 8 h
Palaute opinnoista ja sen järjestämisestä (keskitetty ryhmäpalaute) 2h
Hankeyhteistyö ja integroiminen opetukseen (hankepäivät) 3h

Sisältö

Ammatillinen kasvu 2 (1 op) sisällöt:

- opiskelijan vastuu seurata omia opintoja (Peppi)
- HOPS
- osaamisen kehittämisen vaihtoehdot urasuunnitelman mukaisesti (opintojen tarjonta, työelämä osana opintoja, mm. LAB Duuni, hankkeet)
- palautekeskustelut (koulutukset sopivat keskenään, miten palautekeskustelut järjestetään, huom. hyvät käytänteet ja niiden levittämine

Arviointimenetelmät

HYVÄKSYTTY

Opiskelija osallistuu aktiivisesti lähiopinnoissa. Hän palauttaa oppimistehtävät sovitusti sekä tekee yhteistyötä muiden opiskelijoiden kanssa. Hän suorittaa korvaavat tehtävät poissaoloistaan. Oppimistehtävät on laadittu johdonmukaisesti ja selkeästi. Ne ovat havainnollisia ja niissä on sovellettu tarkoituksenmukaisesti koulutuksen sisältöjä ja omia kokemuksia. Kirjallisissa tehtävissäon yhdistelty koulutuksen sisältöjä ja omia kokemuksia. Teksti on kirjoitettu johdonmukaisesti ja selkeästi.

HYLÄTTY

Opiskelijan osallistuminen lähiopinnoissa on vähäistä tai hän ei osallistu niihin ollenkaan. Hän palauttaa oppimistehtävät myöhässä sekä yhteistyö muiden opiskelijoiden kanssa on olematonta. Oppimistehtävät on laadittu sekavasti ja niissä on hyödynnetty vain vähän koulutuksen sisältöjä ja omia kokemuksia. Oppimistehtävistä puuttuu kokonaan havainnollisuus tai sitä on vain vähän.Teksti on kirjoitettu epäselvästi ja sekavasti. Oma pohdinta jää hataraksi.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty