Asiantuntijuuden brändäys (3 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CD60-3015
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
21.11.2022 - 08.01.2023
Ajoitus
09.01.2023 - 12.03.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 35
Koulutus
- Kieliopinnot LAB
Opettaja
- Annukka Kivisaari
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLTIMATLI22SMatkailu- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus 22S Lahti
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa asiantuntijuuden brändäyksen ja henkilöbrändäyksen ilmiönä.
- käyttää asiantuntijuuden brändäyksessä käytettäviä työvälineitä ja keinoja.
- rakentaa ja sanoittaa omaa henkilöbrändiään.
- soveltaa sosiaalista mediaa henkilöbrändin rakentamisessa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojaksolla tutustutaan asiantuntijabrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa asiantuntijabrändiään mm. LinkedIn-profiilin ja videoesittelyn avulla.
Ajoitus ja läsnäolo
10.1. - 26.2.2023
Tehtävien palautuspäivät noin kahden viikon välein.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Moodlessa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali.
Oppimisympäristö
Moodle-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt, luokkatilat
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko.
Sisältö
Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu.
Arviointimenetelmät
Henkilökohtaiset oppimistehtävät, seurantatehtävä parityönä. Vertaispalaute ja itsearviointi.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei saavuta tason 1 kriteereitä.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida henkilöbrändiä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen