Onnistunut palvelukokemus (2 op)
Toteutuksen tunnus: KVV0352-3008
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
14.03.2022 - 15.05.2022
Ajoitus
16.05.2022 - 30.08.2022
Opintopistemäärä
2 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 100
Koulutus
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Tuula Hämäläinen
Ryhmät
-
HLABTO21HTäydentävä osaaminen (AMK) 2021-2022, Hyvinvointiyksikkö
Osaamistavoitteet
Yrittäjyyspolku - toteutetaan yhdessä Saimaan ammattiopisto Sampon kanssa
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Verkko-opiskelu, ei sisällä aikaan tai paikkaan sidottuja osioita. Itsenäisesti suoritetut tehtäväosiot.
Soveltuu kaikkien alojen opiskelijoille.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Materiaali löytyy verkkoalustalta.
Sisältö
Tavoitteena on että opiskelija osaa arvioida tilan, asiakaspalveluprosessin ja vuorovaikutuksen muodostaman palvelukokonaisuuden ja sen merkityksen sekä yrityksen, työntekijän että asiakkaan näkökulmasta.
Sisältö:
Kiva mesta - Liiketoimintaympäristön tarkastelua: Opiskelija kuvaa erilaisten elementtien vaikutuksen palvelukokemukseen sekä ymmärtää näiden merkityksen osana viestintää
Hyvä tyyppi - Asiakaspalvelijan ominaisuudet: Opiskelija kuvaa työyhteisön hyvän tyypin ominaisuuksia
Oiva kommunikaatio - Asiakaspalvelijan ominaisuudet: Opiskelija kuvaa asiakaspalvelussa toteutuvia vuorovaikutusominaisuuksia
Soljuva polku - Asiakaspalvelun kulku: Opiskelija osaa erotella asiakkaan monet roolit, asiakaspalvelun merkityksen, osaa kuvata asiakaspalveluprosessin ja sen eri vaiheet
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Ei vaadi aiempaa osaamista
Arviointimenetelmät
Itse ja vertaisarviointi, tehtävien hyväksytty suorittaminen
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty