Siirry suoraan sisältöön

Onnistunut palvelukokemus (2 op)

Toteutuksen tunnus: KVV0352-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

22.11.2021 - 15.03.2022

Ajoitus

12.01.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

2 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Hyvinvointi (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

10 - 100

Koulutus

  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK

Opettaja

  • Tuula Hämäläinen

Ryhmät

  • HLABTO21H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2021-2022, Hyvinvointiyksikkö

Osaamistavoitteet

Yrittäjyyspolku - toteutetaan yhdessä Saimaan ammattiopisto Sampon kanssa

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Verkko-opiskelu, ei sisällä aikaan tai paikkaan sidottuja osioita. Itsenäisesti suoritetut tehtäväosiot.
Soveltuu kaikkien alojen opiskelijoille.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Materiaali löytyy verkkoalustalta.

Sisältö

Tavoitteena on että opiskelija osaa arvioida tilan, asiakaspalveluprosessin ja vuorovaikutuksen muodostaman palvelukokonaisuuden ja sen merkityksen sekä yrityksen, työntekijän että asiakkaan näkökulmasta.

Sisältö:
Kiva mesta - Liiketoimintaympäristön tarkastelua: Opiskelija kuvaa erilaisten elementtien vaikutuksen palvelukokemukseen sekä ymmärtää näiden merkityksen osana viestintää

Hyvä tyyppi - Asiakaspalvelijan ominaisuudet: Opiskelija kuvaa työyhteisön hyvän tyypin ominaisuuksia

Oiva kommunikaatio - Asiakaspalvelijan ominaisuudet: Opiskelija kuvaa asiakaspalvelussa toteutuvia vuorovaikutusominaisuuksia

Soljuva polku - Asiakaspalvelun kulku: Opiskelija osaa erotella asiakkaan monet roolit, asiakaspalvelun merkityksen, osaa kuvata asiakaspalveluprosessin ja sen eri vaiheet

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Ei vaadi aiempaa osaamista

Arviointimenetelmät

Itse ja vertaisarviointi, tehtävien hyväksytty suorittaminen

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty