Asiantuntijuuden brändäys (3 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CD60-3013
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
21.11.2022 - 08.01.2023
Ajoitus
30.01.2023 - 31.03.2023
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
34 % Lähiopetus, 66 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 35
Koulutus
- Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutus
Opettaja
- Susanna Peltonen
Opetusryhmät
- Toteutuksen opetusryhmä (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPRHOTRA22SHotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutus 22S Lappeenranta
Pienryhmät
- Toteutuksen opetusryhmä
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hahmottaa asiantuntijuuden brändäyksen ja henkilöbrändäyksen ilmiönä.
- käyttää asiantuntijuuden brändäyksessä käytettäviä työvälineitä ja keinoja.
- rakentaa ja sanoittaa omaa henkilöbrändiään.
- soveltaa sosiaalista mediaa henkilöbrändin rakentamisessa.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
TÄMÄ TOTEUTUS ON TARKOITETTU RYHMÄLLE LLPRHOTRA22S
Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään visuaalisen cv:n ja videoesittelyn avulla. Toteutus pidetään pääosin verkossa, mutta mahdollisuuksien mukaan sekä kurssin alkuun että loppuun järjestetään lähitapaamiset.
Ajoitus ja läsnäolo
Aktiivinen osallistuminen opetukseen on olennaista, koska taitoja harjoitellaan myös opetuksen aikana.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Materiaali jaetaan Moodlessa.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op tarkoittaa noin 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin on varattava aikaa joka viikko.
Sisältö
Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija tuntee henkilöbrändin rakentamisen eri työvälineitä ja niiden erilaisia käyttötapoja sekä osaa analysoida henkilöbrändiä.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen