International Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: AL00CJ46-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.11.2021 - 14.01.2022
Ajoitus
10.01.2022 - 31.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Complementary competence, Bachelor's
- Täydentävä osaaminen, AMK
Opettaja
- Jukka Korre
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLABTO22HTäydentävä osaaminen (AMK) 2022, Liiketoimintayksikkö
-
LLTIEX22K1Saapuvat vaihto-opiskelijat 22K, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti
Pienryhmät
- Luennot 1
Osaamistavoitteet
The student is able to:
- explain the relevant trends and issues to be considered in developing a future international business opportunity.
- develop a strategic approach to developing the future international business opportunity. Concepts such as working in projects, co
creation, collaborative networks, design thinking, circular economies, blue ocean and creating new market spaces will be explored.
- recommended solutions that could be implemented in actualising the chosen strategy to create the international business opportunity.
Arviointiasteikko
1-5