•   Myynti ja asiakassuhteiden rakentaminen YL00CN97-3001 03.10.2022-23.12.2022  5 op  (LLPRYASLI22KV) +-
    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Anu Kurvinen

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Opintomateriaali ja -tehtävät jaetaan opintojakson Moodle -alustalla.

    Toteutustapa ja opetusmenetelmät

    Kolme vuorovaikutteista verkkotapaamiskertaa, joihin kaikkiin on suositeltavaa osallistua. Itsenäinen työskentely kurssitehtävien parissa.

    Arviointimenetelmät

    Pienet kurssitehtävät Hyväksytty/Hylätty Arvioitava kirjaessee, kirjadialogiin osallistuminen ja arvioitava itsenäinen harjoitustyö.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    03.10.2022 - 23.12.2022

    Ilmoittautumisaika

    15.08.2022 - 04.09.2022

    Ilmoittautuminen Pepissä https://peppi.lab.fi

    Ryhmä(t)
    • LLPRYASLI22KV
    Paikkoja

    10 - 40

    Vastuuyksikkö

    Liiketoiminta (LAB)

    Pienryhmät
    • Verkkoluento 1 (Koko: 0.
    Opettaja(t)

    Anu Kurvinen

    Koulutusohjelma(t)

    Liiketalouden alan koulutus (ylempi AMK), Asiakassuuntautuneen liiketoiminnan kehittäminen

    Toimipiste

    Verkkokampus, Lappeenranta

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointiasteikko

    1-5

    Ajoitus ja läsnäolo

    13.10. Klo 17 - 21 Vuorovaikutteinen verkkotyöskentely 24.11. Klo 17 - 21 Vuorovaikutteinen verkkotyöskentely 15.12. Klo 17 - 21 Vuorovaikutteinen verkkotyöskentely ja Kirjadialogi - Osallistumista edellytetään (Mikäli osallistuminen on mahdotonta, ole yhteydessä luennoitsijaan)

    Oppimisympäristö

    Opintojakson Moodle Howspace -oppimisalusta tuntityöskentelyn sekä itsenäisen työskentelyn tukena. Zoom -tuntityöskentely

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    Opintojakso 5 op = 135h opiskelijan työtä. 3 x 4 h vuorovaikutteisia verkko-oppimiskertoja 123 h itsenäistä opiskelua

    Sisältö

    Tavoitteellinen myyntiprosessi muuttuvassa toimintaympäristössä Modernin myynnin elementit Business-to-Business -myynti Myynnin suunnittelu ja johtaminen Asiakassuhteen rakentaminen Asiakasarvonluonti Asiakkuuksien johtaminen

    Arviointikriteerit
    Hylätty (0)

    Opiskelija ei ole saavuttanut opintojaksolle asetettuja oppimistavoitteita tai opintojakson osasuorituksia puuttuu.

    Arviointikriteerit - taso 1

    Opiskelija ymmärtää osittain myynnin ja asiakassuhteen rakentamisen kokonaisuutta.

    Arviointikriteerit - taso 3

    Opiskelija ymmärtää myynnin ja asiakassuhteen rakentamisen kokonaisuuden pääpiirteissään ja osaa jonkin verran soveltaa opittua käytäntöön.

    Arviointikriteerit - taso 5

    Opiskelija ymmärtää myynnin ja asiakassuhteen rakentamisen kokonaisuuden erittäin kattavasti sekä osaa soveltaa opittua käytäntöön. Opiskelija osaa analysoida annettua käytännön tilannetta sekä liittää opintojakson asiat käytännönön yrityselämässä.