Tarja Korpela
Tarja Korpela
Materiaalit ovat Moodlessa.
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti Zoomissa ja oppimisympäristö Moodlessa. Opetusmenetelmät: itsenäinen opiskelu, ryhmätyöt, valmentavat luennot Opintojakson vastuuopettaja Tarja Korpela (tarja.korpela@lab.fi)
Itse- ja vertaisarviointi Tuutorin arviointi Arvosanasta 50% perustuu opintojaksotehtävässä kuvattuun tiedolliseen, taidolliseen ja johtamis- ja kehittämisosaamiseen ja 50 % perustuu oppimisen reflektointiin.
Suomi
01.01.2023 - 31.07.2023
21.11.2022 - 08.01.2023
Ilmoittautuminen Pepissä https://peppi.lab.fi
0 - 60
Hyvinvointi (LAB)
Tarja Korpela, LAB_virtuaalihenkilö LAB_virtuaalihenkilö_hyvinvointi_YAMK_LTI
Opintojaksolle otetaan ensisijaisesti Sosiaali- ja terveyspalveluiden palvelumuotoilu (yamk) opiskelijat sekä Asiakaslähtöisten palveluprosessien kehittäjä (yamk) -opiskelijat. Sen jälkeen opiskelijat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Opintojaksolla opiskelu edellyttää aikaisempia palvelumuotoiluopintoja (väh 5 op).
Sosiaali- ja terveysalan koulutus (ylempi AMK), Sosiaali- ja terveysalan palvelumuotoilu
Verkkokampus, Lahti
3 op
5 op
1-5
Toteutukselle ei ole valinnaisia suoritustapoja.
Moodle avautuu 5.1. Opintojakso ei sisällä ennakkotehtävää. Opintojakso sisältää kaksi kontaktipäivää: ke 11.1 ja ke 8.2 klo 9-16 Työpaja 11.1: brändin kiteytys Työpaja 8.2: asiakaslähtöinen viestintästrategia Opintojaksotehtävän (oppimispäiväkirja) palautus 5.3. Vertaisarviointi palautus 26.3 mennessä. Arvosanat Pepissä 25.4 mennessä. Osallistuminen kontaktipäiviin on vapaaehtoista. Poissaolijat tekevät ryhmätyöt itsekseen. Kontaktipäivien luento-osuudet nauhoitetaan, tehtävien purkua ei nauhoiteta.
Moodle ja Zoom
Kontaktipäivät 1 op Opintojaksotehtävä 3,5 op Itse- ja vertaisarviointi 0,5 op
asiakasymmärrys, sisällönmarkkinointi, aineeton brändi, tunteistettu ydinviesti (edut, hyödyt ja merkitys)
Opintojaksotehtävää ei ole tehty Opintojaksotehtävä on hylätty Itse- tai vertaisarviointia ei ole tehty
Opiskelija osaa - käyttää markkinointiviestinnän ja brändäyksen käsitteitä ja tietopohjaa - tehdä markkinointiviestintää sote-alalle - osaa muotoilla organisaation brändiä - hyödyntää brändäystä ja markkinointiviestintää sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämisessä ja johtamisessa Oppimisen reflektointi: arvosana 1 opiskelija tuo tietoa esille kuvailevasti (referoi) arvosana 2: Opiskelija osoittaa ymmärtävänsä asian kertomalla sen omin sanoin
Opiskelija osaa - käyttää asiantuntevasti markkinointiviestinnän ja brändäyksen käsitteitä ja tietopohjaa - tehdä asiakaslähtöistä markkinointiviestintää sote-alalle - osaa muotoilla organisaation brändiä ja perustella tehtyjä valintoja - hyödyntää ja arvioi brändäystä ja markkinointiviestintää sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämisessä ja johtamisessa. Perustelee valintoja kirjallisuuden avulla. arvosana 3: Opiskelija tekee tiedon pohjalta analyyseja (kykenee tarkastelemaan ilmiötä, näkee syy-seuraussuhteita)
Opiskelija osaa - käyttää asiantuntevasti ja monipuolisesti markkinointiviestinnän ja brändäyksen käsitteitä ja tietopohjaa - tehdä oivaltavaa ja asiakaslähtöistä markkinointiviestintää sote-alalle - osaa muotoilla organisaation brändiä ja perustella tehtyjä valintoja laadukkaiden lähteiden avulla - hyödyntää ja arvioi asiantuntevasti brändäystä ja markkinointiviestintää sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämisessä ja johtamisessa. Perustelee valintoja laadukkaan kirjallisuuden avulla. arvosana 4: Opiskelija tekee tiedon pohjalta synteesejä (tekee johtopäätöksiä) arvosana 5: Opiskelija tuottaa arviointitietoa (jäsentää ilmiötä uudella tavalla, joka uudistaa toimintaa)