Tarja Korpela
Tarja Korpela
Saarijärvi, H. & Puustinen, P. 2020. Strategiana asiakaskokemus. Miksi?, Mitä, Miten?Jyväskylä: Docendo Oy. (tenttikirja) saatavana Primosta e-kirjana. Muu kirjallisuus Moodlessa.
Opintojakso toteutetaan sekä etänä Zoomissa että Lahden kampuksella. Opintojaksoon sisältyy kaksi lähipäivää ja lisäksi kyksi ohjauskertaa. Ohjauspäiva on 15.11 klo 16-17. Opetusmenetelmät: aktivoivat luennot, ryhmätyöt, itsenäinen työskentely
Verkkotentti on 50% arvosanasta. itse- ja vertaisarviointi Tuutorin arviointi
Suomi
01.08.2022 - 31.12.2022
01.07.2022 - 04.09.2022
Ilmoittautuminen Pepissä https://peppi.lab.fi
0 - 40
Hyvinvointi (LAB)
Tarja Korpela, Päivikki Lahtinen
Lähipäiviin osallistuminen on vapaaehtoista, Keskeiset osiot nauhoitetaan.
Opintojakson vastuuopettaja: Tarja Korpela tarja.korpela@lab.fi
Opintojaksolle otetaan vain Sosiaali- ja terveysalan palvelumuotoilu (yamk)-opiskelijoita.
Sosiaali- ja terveysalan koulutus (ylempi AMK), Sosiaali- ja terveysalan palvelumuotoilu
Lahden kampus
4 op
4 op
1-5
ei vaihtoehtoisia suoritustapoja
Ennakkotehtävänä on verkkotentti (50% arvosanasta). Tentin voi tehdä 15.6- 14.9.2022. Tentti arvioidaan 4.10 mennessä. Jos verkkotenttiä ei ole tehty ennen ensimmäistä lähipäivää, opintojakson opiskelu siirtyy syksyyn 2023. Hylätyn verkkotentin voi uusia kaksi kertaa 5.10- 19.10. Lähipäivät 5.10 ja 2.11 klo 9-16. Opintojakso tehtävän palautus viimeistään 4.12. Arviosanat viedään Peppiin 31.1.2023 mennessä.
Kampus, Moodle, Zoom
Ennakkotehtävä (verkkotentti) 2 op Lähipäivät 1 op Opintojaksotehtävä 1,5 op Itse- ja vertaisarviointi 0,5 op
kokemus, tunne, asiakaskokemus, asiakaskokemuksen mittaamisen, määrälliset menetelmät, asiakaskokemuksen johtaminen
Opiskelija ei ole tehnyt ennakkotehtävää 5.10 mennessä. Opiskelija ei ole tehnyt itse- eikä vertaisarviointia Opiskelija ei ole tehnyt opintojaksotehtävää hyväksytysti.
Opiskelija - käyttää asiakaskokemuksen käsitteitä ja tietopohjaa - tuottaa esityksen asiakasraadin toiminnasta - hyödyntää palvelun/palveluiden kehittämisessä asiakaskokemustietoa työyksikkö/ organisaatiotasolla
Opiskelija - käyttää asiantuntevasti asiakaskokemuksen käsitteitä ja tietopohjaa - tuottaa esityksen asiakasraadin toiminnasta. Esitys on selkeä ja perusteltu ja siinä on hyödynnetty visuaalisen viestinnän keinoja. - kehittää palvelun/palveluiden asiakaskokemusta tietoon perustuen työyksikkö/organisaatiotasolla
Opiskelija - käyttää asiantuntevasti asiakaskokemuksen käsitteitä ja tietopohjaa ajantasaisiin ja laadukkaisiin lähteisiin perustuen. - tuottaa esityksen asiakasraadin toiminnasta. Esitys on selkeä, perusteltu ja oivaltava ja se on taitavasti toteutettu visuaalisen viestinnän keinoin. - kehittää palvelun/palveluiden asiakaskokemusta tietoon perustuen työyksikkö/organisaatiotasolla.Kehittämisehdotukset ovat konkreettisia ja perusteltuja.