•   Palvelukokemuksen johtaminen sosiaali- ja terveyspalveluissa YH00CP33-3001 01.08.2022-31.12.2022  5 op  (HLTIYSTPAMU22K) +-
    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Tarja Korpela

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Saarijärvi, H. & Puustinen, P. 2020. Strategiana asiakaskokemus. Miksi?, Mitä, Miten?Jyväskylä: Docendo Oy. (tenttikirja) saatavana Primosta e-kirjana. Muu kirjallisuus Moodlessa.

    Toteutustapa ja opetusmenetelmät

    Opintojakso toteutetaan sekä etänä Zoomissa että Lahden kampuksella. Opintojaksoon sisältyy kaksi lähipäivää ja lisäksi kyksi ohjauskertaa. Ohjauspäiva on 15.11 klo 16-17. Opetusmenetelmät: aktivoivat luennot, ryhmätyöt, itsenäinen työskentely

    Arviointimenetelmät

    Verkkotentti on 50% arvosanasta. itse- ja vertaisarviointi Tuutorin arviointi

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    01.08.2022 - 31.12.2022

    Ilmoittautumisaika

    01.07.2022 - 04.09.2022

    Ilmoittautuminen Pepissä https://peppi.lab.fi

    Ryhmä(t)
    • HLTIYSTPAMU22K
    Paikkoja

    0 - 40

    Vastuuyksikkö

    Hyvinvointi (LAB)

    Pienryhmät
    • Luennot 1 (Koko: 40.
    Opettaja(t)

    Tarja Korpela, Päivikki Lahtinen

    Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

    Lähipäiviin osallistuminen on vapaaehtoista, Keskeiset osiot nauhoitetaan.
    Opintojakson vastuuopettaja: Tarja Korpela tarja.korpela@lab.fi
    Opintojaksolle otetaan vain Sosiaali- ja terveysalan palvelumuotoilu (yamk)-opiskelijoita.

    Koulutusohjelma(t)

    Sosiaali- ja terveysalan koulutus (ylempi AMK), Sosiaali- ja terveysalan palvelumuotoilu

    Toimipiste

    Lahden kampus

    T&K osuus

    4 op

    Virtuaaliosuus

    4 op

    Arviointiasteikko

    1-5

    Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

    ei vaihtoehtoisia suoritustapoja

    Ajoitus ja läsnäolo

    Ennakkotehtävänä on verkkotentti (50% arvosanasta). Tentin voi tehdä 15.6- 14.9.2022. Tentti arvioidaan 4.10 mennessä. Jos verkkotenttiä ei ole tehty ennen ensimmäistä lähipäivää, opintojakson opiskelu siirtyy syksyyn 2023. Hylätyn verkkotentin voi uusia kaksi kertaa 5.10- 19.10. Lähipäivät 5.10 ja 2.11 klo 9-16. Opintojakso tehtävän palautus viimeistään 4.12. Arviosanat viedään Peppiin 31.1.2023 mennessä.

    Oppimisympäristö

    Kampus, Moodle, Zoom

    Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

    Ennakkotehtävä (verkkotentti) 2 op Lähipäivät 1 op Opintojaksotehtävä 1,5 op Itse- ja vertaisarviointi 0,5 op

    Sisältö

    kokemus, tunne, asiakaskokemus, asiakaskokemuksen mittaamisen, määrälliset menetelmät, asiakaskokemuksen johtaminen

    Arviointikriteerit
    Hylätty (0)

    Opiskelija ei ole tehnyt ennakkotehtävää 5.10 mennessä. Opiskelija ei ole tehnyt itse- eikä vertaisarviointia Opiskelija ei ole tehnyt opintojaksotehtävää hyväksytysti.

    Arviointikriteerit - taso 1

    Opiskelija - käyttää asiakaskokemuksen käsitteitä ja tietopohjaa - tuottaa esityksen asiakasraadin toiminnasta - hyödyntää palvelun/palveluiden kehittämisessä asiakaskokemustietoa työyksikkö/ organisaatiotasolla

    Arviointikriteerit - taso 3

    Opiskelija - käyttää asiantuntevasti asiakaskokemuksen käsitteitä ja tietopohjaa - tuottaa esityksen asiakasraadin toiminnasta. Esitys on selkeä ja perusteltu ja siinä on hyödynnetty visuaalisen viestinnän keinoja. - kehittää palvelun/palveluiden asiakaskokemusta tietoon perustuen työyksikkö/organisaatiotasolla

    Arviointikriteerit - taso 5

    Opiskelija - käyttää asiantuntevasti asiakaskokemuksen käsitteitä ja tietopohjaa ajantasaisiin ja laadukkaisiin lähteisiin perustuen. - tuottaa esityksen asiakasraadin toiminnasta. Esitys on selkeä, perusteltu ja oivaltava ja se on taitavasti toteutettu visuaalisen viestinnän keinoin. - kehittää palvelun/palveluiden asiakaskokemusta tietoon perustuen työyksikkö/organisaatiotasolla.Kehittämisehdotukset ovat konkreettisia ja perusteltuja.