•   Ammattialan fysiikka - ympäristö AT00BY87-3003 01.08.2022-31.12.2022  3 op  (TLTIENTEC22KM) +-
    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Juha Pere

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Opintojakson moodlesivusto (Peltonen, H. 2014. Insinöörin (AMK) Fysiikka osa 1. 11. painos. Gummerus Kirjapaino Oy. Kirja ei ole pakollinen ja kirjan saatavuudessa on ongelmia.)

    Toteutustapa ja opetusmenetelmät

    Luennot, moodle

    Arviointimenetelmät

    Tentti, harjoitustehtävät

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    01.08.2022 - 31.12.2022

    Ilmoittautumisaika

    01.07.2022 - 04.09.2022

    Ilmoittautuminen Pepissä https://peppi.lab.fi

    Ryhmä(t)
    • TLTIENTEC22KM
    Paikkoja

    0 - 50

    Vastuuyksikkö

    Teknologia (LAB)

    Pienryhmät
    • Toteutuksen opetusryhmä 1 (Koko: 0.
    • Harjoitukset 1 (Koko: 0.
    Opettaja(t)

    Juha Pere

    Koulutusohjelma(t)

    Ympäristöteknologian koulutus

    Toimipiste

    Lahden kampus

    Virtuaaliosuus

    2 op

    Arviointiasteikko

    1-5

    Oppimisympäristö

    Moodle, Zoom, (oppikirja)

    Sisältö

    Tasasähkö Sähköstatiikka Aaltoliikeoppia Meluntorjuntaa Desibeliasteikko

    Arviointikriteerit
    Hylätty (0)

    Ei osaa ratkaista opettajan asettamia matemaattisluonnontieteellisiä ongelmia

    Arviointikriteerit - taso 1

    Käyttää yksittäisiä ammattikäsitteitä ja osoittaa perehtyneisyytensä alan tietoperustaan ja osaa etsiä yksittäisiin matemaattisluonnontieteellisiin ongelmiin johdonmukaisesti tietoa. Osaa soveltaa opittuja tekniikoita opettajan antamiin matemaattisluonnontieteellisiin ongelmiin.

    Arviointikriteerit - taso 3

    Käyttää keskeisiä ammattikäsitteitä johdonmukaisesti ja osaa etsiä ongelmanratkaisun kannalta oleelliset tiedot. Osaa monipuolisesti ratkaista opettajan asettamia matemaattisluonnontieteellisiä ongelmia

    Arviointikriteerit - taso 5

    Käyttää ammattikäsitteitä asiantuntevasti ja osaa etsiä tietoa ongelmanratkaisuprosessin eri vaiheissa. Osaa ratkaista kaikki tai lähes kaikki opettajan asettamat matemaattisluonnontieteelliset ongelmat.