Pelimallinnus (5 op)
Toteutuksen tunnus: AT00BY30-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.07.2021 - 05.09.2021
Ajoitus
06.09.2021 - 17.12.2021
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus, Lahti
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Ismo Jakonen
Opetusryhmät
- Opetus (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
07TVT19KTieto- ja viestintätekniikan koulutus 19K, Lahti
-
07TVT18STieto- ja viestintätekniikan koulutus 18S, Lahti
-
07TVT18KTieto- ja viestintätekniikan koulutus 18K, Lahti
-
07TVT19SVTieto- ja viestintätekniikan koulutus 19S, verkko-opinnot, Lahti
Pienryhmät
- Opetus
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- hyödyntää mallinnusta erilaisissa ympäristöissä
- hyödyntää pelimoottoreiden kehittyneitä ominaisuuksia
- käyttää uusia teknolgioita peli- ja laajennetun todellisuuden sovelluksissa
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
3ds Max ohjelman edistykselliset ominaisuudet erityisesti pelimallinnnuksen näkökulmasta. Opintojakso toteutetaan laboratorio työskentelynä, joka sisältää tietoiskuja, käytännön harjoituksia, itsenäistä tiedonhankintaa sekä soveltamista. Opintojakso alkaa syyskuun alussa ja loppuu joulukuussa. Laboratorioharjoitukset pidetään kerran viikossa.
Ajoitus ja läsnäolo
Syksy 2021
Uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä
Oppimisympäristö
Moodle.lut.fi ja Zoom
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Mallinnus -kurssi suoritettu tai vastaavat tiedot
Arviointimenetelmät
Aktiivinen osallistuminen opetukseen, palautettavat harjoitustyöt.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa käyttää ja luoda kurssilla käytettyjen ohjelmistojen edistyneitä ominaisuuksia.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa monipuolisesti käyttää ja hyödyntää kurssilla käytettyjen ohjelmistojen 3D-mallinnusominaisuuksia.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija hallitsee kurssilla käytetyt ohjelmistot ammattimaisesti ja pystyy soveltamaan saamiaan oppeja myös muiden ohjelmistojen käytössä. Palautettavien harjoitustöiden visuaalinen ulkoasu hyvin toteutettu.