Siirry suoraan sisältöön

Itsensä brändäys (3 op)

Toteutuksen tunnus: AL00BV16-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

16.11.2020 - 10.01.2021

Ajoitus

01.01.2021 - 30.04.2021

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus, Lahti

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 30

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Heli Kamaja

Opetusryhmät

  • Itsensä brändäys LII20SH1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • KKIE20LABH
    Kieli- ja viestintäopinnot 2020-2021, LAB
  • LLTILII20SH1
    Liiketalouden koulutus 20S 1 Lahti

Pienryhmät

  • Itsensä brändäys LII20SH1

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- neuvotella ja toimia kokoustilanteissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

TÄMÄ TOTEUTUS ON ENSISIJAISESTI TARKOITETTU RYHMÄLLE LLTILII20SH1
Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään mm. markkinoivan cv:n ja videoesittelyn avulla, minkä lisäksi hän opiskelee palaverikäytännöt virtuaaliympäristössä.

Ajoitus ja läsnäolo

11.1. - 21.3.2021
Tehtävien palautuspäivät noin kahden viikon välein.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodlessa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali.

Oppimisympäristö

Moodle-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Harjoituksiin varattava aikaa joka viikko.

Sisältö

Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- neuvotella ja toimia kokoustilanteissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu.

Arviointimenetelmät

Henkilökohtaiset oppimistehtävät, virtuaalikokous ryhmätehtävänä. Vertaisarviointi ja vertaisarvioinnin suorittaminen.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei saavuta oppimistavoitteita.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen.