Jaani Väisänen
Jaani Väisänen
Oppimateriaalia jaetaan Moodlessa, sekä opiskelijoita ohjeistetaan kirjallisuuden hakemiseen opintojakson alussa. (not translated)
Opintojakso toteutetaan verkkototeutuksena. Verkkoluennot, verkkoseminaari, verkkotentti. Itsenäistä opiskelua, ja aiheeseen perehtymistä harjoitustehtävien avulla. (not translated)
Finnish
01.09.2022 - 13.11.2022
15.08.2022 - 31.08.2022
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
10 - 55
Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)
Jaani Väisänen, Minna Ikävalko
Master’s Degree Programme in Business Administration, Customer Oriented Business Development
E-campus, Lappeenranta
5 credits
1-5
Opintojakso järjestetään ajalla 1.9.- 13.11.2022 Kaksi verkkoluentoa tiettynä ajankohtana, sekä yksi verkkoseminaari tiettynä ajankohtana. Verkkotentti. (not translated)
Verkkoluennot, -seminaari, ja Moodle. (not translated)
Opintojakso on 5 op = 135h opiskelijan työtä. 6h verkkoluentoja 3h verkkoseminaari 3h verkkotentti 123h itsenäistä opiskelua, harjoitustehtävien tekemistä sekä tenttiin valmistautumista. (not translated)
Kehittämistoiminta, käsitteet Kehittämisprosessi Tutkimuksellisuus kehittämistoiminnassa Kehittämistyön menetelmät (not translated)
Hylätty arvosana annetaan silloin, kun opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita. (not translated)
Opiskelija osaa tunnistaa ja nimetä tutkimus- ja kehittämismenetelmiin liittyviä tärkeimpiä käsitteitä. Opiskelija osaa tunnistaa ja nimetä kehittämistehtävälle sopivan tutkimuksellisen lähestymistavan ja tiedonkeruumenetelmän. Opiskelija osaa tunnistaa analyysimenetelmiä. (not translated)
Edellisen lisäksi opiskelija osaa käyttää valittua tutkimuksellista kehittämismenetelmää sekä tiedon- ja aineistonkeruumenetelmää kehittämistehtävässä. Opiskelija pystyy perustelemaan tutkimukseen käytettävän lähestymistavan ja menetelmät. Opiskelija ymmärtää kriittisen ajattelun tärkeyden tutkimus- ja kehittämismenetelmän valinnassa sekä kirjallisuuden että empiirisen aineiston suhteen. Hän pystyy osoittamaan tutkimus- ja kehittämistehtävän tulosten käytännön hyötyjä. (not translated)
Edellisten lisäksi opiskelija pystyy perustellusti arvioimaan tutkimuksellisen lähestymistavan onnistumista sekä tutkimus- ja kehittämismenetelmien sopivuutta. Opiskelija pystyy arvioimaan tutkimuksen tai kehittämistehtävän luotettavuutta ja yleistettävyyttä. Opiskelija pystyy soveltamaan tutkimuksen tai kehittämistehtävän tuloksia. (not translated)