•   Sales and Creating Customer Relationships YL00CN97-3001 03.10.2022-23.12.2022  5 credits  (LLPRYASLI22KV) +-
    Name of lecturer(s)

    Anu Kurvinen

    Learning material and recommended literature

    Opintomateriaali ja -tehtävät jaetaan opintojakson Moodle -alustalla. (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Kolme vuorovaikutteista verkkotapaamiskertaa, joihin kaikkiin on suositeltavaa osallistua. Itsenäinen työskentely kurssitehtävien parissa. (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Pienet kurssitehtävät Hyväksytty/Hylätty Arvioitava kirjaessee, kirjadialogiin osallistuminen ja arvioitava itsenäinen harjoitustyö. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    03.10.2022 - 23.12.2022

    Enrollment date

    15.08.2022 - 04.09.2022

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • LLPRYASLI22KV
    Seats

    10 - 40

    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Small group(s)
    • Verkkoluento 1 (Size: 0.
    Teacher(s)

    Anu Kurvinen

    Degree Programme(s)

    Master’s Degree Programme in Business Administration, Customer Oriented Business Development

    Unit location

    E-campus, Lappeenranta

    Virtual proportion

    5 credits

    Assessment methods

    1-5

    Timing and attendance

    13.10. Klo 17 - 21 Vuorovaikutteinen verkkotyöskentely 24.11. Klo 17 - 21 Vuorovaikutteinen verkkotyöskentely 15.12. Klo 17 - 21 Vuorovaikutteinen verkkotyöskentely ja Kirjadialogi - Osallistumista edellytetään (Mikäli osallistuminen on mahdotonta, ole yhteydessä luennoitsijaan) (not translated)

    Learning environment

    Opintojakson Moodle Howspace -oppimisalusta tuntityöskentelyn sekä itsenäisen työskentelyn tukena. Zoom -tuntityöskentely (not translated)

    Students use of time and workload

    Opintojakso 5 op = 135h opiskelijan työtä. 3 x 4 h vuorovaikutteisia verkko-oppimiskertoja 123 h itsenäistä opiskelua (not translated)

    Contents

    Tavoitteellinen myyntiprosessi muuttuvassa toimintaympäristössä Modernin myynnin elementit Business-to-Business -myynti Myynnin suunnittelu ja johtaminen Asiakassuhteen rakentaminen Asiakasarvonluonti Asiakkuuksien johtaminen

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Opiskelija ei ole saavuttanut opintojaksolle asetettuja oppimistavoitteita tai opintojakson osasuorituksia puuttuu. (not translated)

    Assessment criteria - level 1

    Opiskelija ymmärtää osittain myynnin ja asiakassuhteen rakentamisen kokonaisuutta. (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Opiskelija ymmärtää myynnin ja asiakassuhteen rakentamisen kokonaisuuden pääpiirteissään ja osaa jonkin verran soveltaa opittua käytäntöön. (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Opiskelija ymmärtää myynnin ja asiakassuhteen rakentamisen kokonaisuuden erittäin kattavasti sekä osaa soveltaa opittua käytäntöön. Opiskelija osaa analysoida annettua käytännön tilannetta sekä liittää opintojakson asiat käytännönön yrityselämässä. (not translated)