•   Advanced nursing practice in the transformation of the health and social services YH00CR95-3001 01.08.2022-31.12.2022  5 credits  (HLPRYTO22H, ...) +-
    Name of lecturer(s)

    Anja Liimatainen

    Implementation and methods of teaching

    Ennakkotehtävä yksilötehtävänä. Orientaatio ja webinaari toteutetaan etänä zoomin välityksellä. Oppimistehtävät itsenäisesti ja pienryhmissä. Moodle-verkkoalustalla oppimateriaali ja tehtävät. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    01.08.2022 - 31.12.2022

    Enrollment date

    01.07.2022 - 04.09.2022

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • HLPRYTO22H
    • HLTIYKL22S
    • HLTIYTO22H
    Seats

    20 - 60

    Unit, in charge

    Faculty of Health Care and Social Services (LAB)

    Small group(s)
    • Verkkoluento (Size: 0.
    Teacher(s)

    Anja Liimatainen, Eeva Tuomenoksa

    Degree Programme(s)

    Master’s Degree Programme in Health Care, Advanced Nursing Practice

    Unit location

    Lahti Campus

    R&D proportion

    4 credits

    Virtual proportion

    4 credits

    Assessment methods

    1-5

    Practical training and working life co-operation

    Oppimistehtävät laaditaan työelämälähtöisesti. (not translated)

    Timing and attendance

    Syksy 2022 (not translated)

    Learning environment

    Monimuoto-opetus; kontaktipäivät etänä ja verkkoympäristön hyödyntäminen Moodle -oppimisalustalla. (not translated)

    Contents

    Nurse Practitioner (NP), Advanced practice Nursing (APN); international, national and local level. Core competences The roles of NP Megatrends

    Assessment criteria
    Assessment criteria - level 1

    - tunnistaa sote-alan muutokseen liittyvät kehittämistarpeet - seurata kriittisesti ammattialueensa kehittämistä koskevaa keskustelua - etsiä tietoa/tietolähteitä sekä perustella tiedon/tietolähteiden valintaa, käyttöä ja hyödyllisyyttä - käyttää johdonmukaisesti asiantuntijuusalueensa käsitteitä ja käsitellä kokonaisuuksia - suunnitella, toteuttaa ja arvioida ammatillisia ja organisaatiotasoisia kehittämisprosesseja - viestiä suullisesti ja kirjallisesti oman alan sekä alan ulkopuolisille kansallisille kohderyhmille (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    - arvioida sote-alaan liittyviä kehittämistarpeita sekä suunnitella ja toteuttaa alan kehittämistoimintaa - arvioida kriittisesti asiantuntija-alansa teoreettista tietoa/tietolähteitä - ottaa vastuuta yhteisön tavoitteellisesta oppimisesta/osaamisen kehittämisestä strategialähtöisesti (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    - arvioida kehittämistoiminnan tuloksia ja vaikutuksia käyttää kriittisesti ja innovatiivisesti kotimaisia ja kansainvälisiä tietolähteitä erityisillä asiantuntijuusalueillaan - toimia ja viestiä vaativissa kotimaisissa ja kansainvälisissä tilanteissa/verkostoissa - arvioida tulevaisuuden haasteita ja muutostarpeita (not translated)