•   Marketing Communications and Branding for Social and Health Services YH00CP35-3001 01.01.2023-31.07.2023  5 credits  (HLTIYSTPAMU22K) +-
    Name of lecturer(s)

    Tarja Korpela

    Learning material and recommended literature

    Materiaalit ovat Moodlessa. (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti Zoomissa ja oppimisympäristö Moodlessa. Opetusmenetelmät: itsenäinen opiskelu, ryhmätyöt, valmentavat luennot Opintojakson vastuuopettaja Tarja Korpela (tarja.korpela@lab.fi) (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Itse- ja vertaisarviointi Tuutorin arviointi Arvosanasta 50% perustuu opintojaksotehtävässä kuvattuun tiedolliseen, taidolliseen ja johtamis- ja kehittämisosaamiseen ja 50 % perustuu oppimisen reflektointiin. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    01.01.2023 - 31.07.2023

    Enrollment date

    21.11.2022 - 08.01.2023

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • HLTIYSTPAMU22K
    Seats

    0 - 60

    Unit, in charge

    Faculty of Health Care and Social Services (LAB)

    Small group(s)
    • Verkkoluento 1 (Size: 60.
    Teacher(s)

    Tarja Korpela, LAB_virtuaalihenkilö LAB_virtuaalihenkilö_hyvinvointi_YAMK_LTI

    Additional information for students: previous knowledge etc.

    Opintojaksolle otetaan ensisijaisesti Sosiaali- ja terveyspalveluiden palvelumuotoilu (yamk) opiskelijat sekä Asiakaslähtöisten palveluprosessien kehittäjä (yamk) -opiskelijat. Sen jälkeen opiskelijat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Opintojaksolla opiskelu edellyttää aikaisempia palvelumuotoiluopintoja (väh 5 op). (not translated)

    Degree Programme(s)

    Master’s Degree Programme in Social and Health Care, Service Design for Social and Health Services

    Unit location

    E-campus, Lahti

    R&D proportion

    3 credits

    Virtual proportion

    5 credits

    Assessment methods

    1-5

    Alternative completion methods

    Toteutukselle ei ole valinnaisia suoritustapoja. (not translated)

    Timing and attendance

    Opintojaksotehtävän palautusprosessi 1. Lataa valmis työsi Turnitin-palvelussa. Tarkista analyysi. 2. Palauta työsi 5.3 mennessä 3. Katso Excelistä 6.3, kenen työn vertaisarvioit. Lähetä oma työsi vertaisarvioijalle 15.3 mennessä. 4. Tee vertaisarviointi 26.3 mennessä. Lähetä arviointi työn tekijälle ja cc:nä Tarjalle 5. Opintojakson arviointi on Pepissä 25.4 mennessä.

    Learning environment

    Moodle ja Zoom (not translated)

    Students use of time and workload

    Kontaktipäivät 1 op Opintojaksotehtävä 3,5 op Itse- ja vertaisarviointi 0,5 op (not translated)

    Contents

    asiakasymmärrys, sisällönmarkkinointi, aineeton brändi, tunteistettu ydinviesti (edut, hyödyt ja merkitys) (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Opintojaksotehtävää ei ole tehty Opintojaksotehtävä on hylätty Itse- tai vertaisarviointia ei ole tehty (not translated)

    Assessment criteria - level 1

    Opiskelija osaa - käyttää markkinointiviestinnän ja brändäyksen käsitteitä ja tietopohjaa - tehdä markkinointiviestintää sote-alalle - osaa muotoilla organisaation brändiä - hyödyntää brändäystä ja markkinointiviestintää sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämisessä ja johtamisessa Oppimisen reflektointi: arvosana 1 opiskelija tuo tietoa esille kuvailevasti (referoi) arvosana 2: Opiskelija osoittaa ymmärtävänsä asian kertomalla sen omin sanoin (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Opiskelija osaa - käyttää asiantuntevasti markkinointiviestinnän ja brändäyksen käsitteitä ja tietopohjaa - tehdä asiakaslähtöistä markkinointiviestintää sote-alalle - osaa muotoilla organisaation brändiä ja perustella tehtyjä valintoja - hyödyntää ja arvioi brändäystä ja markkinointiviestintää sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämisessä ja johtamisessa. Perustelee valintoja kirjallisuuden avulla. arvosana 3: Opiskelija tekee tiedon pohjalta analyyseja (kykenee tarkastelemaan ilmiötä, näkee syy-seuraussuhteita) (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Opiskelija osaa - käyttää asiantuntevasti ja monipuolisesti markkinointiviestinnän ja brändäyksen käsitteitä ja tietopohjaa - tehdä oivaltavaa ja asiakaslähtöistä markkinointiviestintää sote-alalle - osaa muotoilla organisaation brändiä ja perustella tehtyjä valintoja laadukkaiden lähteiden avulla - hyödyntää ja arvioi asiantuntevasti brändäystä ja markkinointiviestintää sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämisessä ja johtamisessa. Perustelee valintoja laadukkaan kirjallisuuden avulla. arvosana 4: Opiskelija tekee tiedon pohjalta synteesejä (tekee johtopäätöksiä) arvosana 5: Opiskelija tuottaa arviointitietoa (jäsentää ilmiötä uudella tavalla, joka uudistaa toimintaa) (not translated)