•   Service Experience Management in Social and Health Services YH00CP33-3001 01.08.2022-31.12.2022  5 credits  (HLTIYSTPAMU22K) +-
    Name of lecturer(s)

    Tarja Korpela

    Learning material and recommended literature

    Saarijärvi, H. & Puustinen, P. 2020. Strategiana asiakaskokemus. Miksi?, Mitä, Miten?Jyväskylä: Docendo Oy. (tenttikirja) saatavana Primosta e-kirjana. Muu kirjallisuus Moodlessa. (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Opintojakso toteutetaan sekä etänä Zoomissa että Lahden kampuksella. Opintojaksoon sisältyy kaksi lähipäivää ja lisäksi kyksi ohjauskertaa. Ohjauspäiva on 15.11 klo 16-17. Opetusmenetelmät: aktivoivat luennot, ryhmätyöt, itsenäinen työskentely (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Verkkotentti on 50% arvosanasta. itse- ja vertaisarviointi Tuutorin arviointi (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    01.08.2022 - 31.12.2022

    Enrollment date

    01.07.2022 - 04.09.2022

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • HLTIYSTPAMU22K
    Seats

    0 - 40

    Unit, in charge

    Faculty of Health Care and Social Services (LAB)

    Small group(s)
    • Luennot 1 (Size: 40.
    Teacher(s)

    Tarja Korpela, Päivikki Lahtinen

    Additional information for students: previous knowledge etc.

    Lähipäiviin osallistuminen on vapaaehtoista, Keskeiset osiot nauhoitetaan.
    Opintojakson vastuuopettaja: Tarja Korpela tarja.korpela@lab.fi
    Opintojaksolle otetaan vain Sosiaali- ja terveysalan palvelumuotoilu (yamk)-opiskelijoita. (not translated)

    Degree Programme(s)

    Master’s Degree Programme in Social and Health Care, Service Design for Social and Health Services

    Unit location

    Lahti Campus

    R&D proportion

    4 credits

    Virtual proportion

    4 credits

    Assessment methods

    1-5

    Alternative completion methods

    ei vaihtoehtoisia suoritustapoja (not translated)

    Timing and attendance

    Ennakkotehtävänä on verkkotentti (50% arvosanasta). Tentin voi tehdä 15.6- 14.9.2022. Tentti arvioidaan 4.10 mennessä. Jos verkkotenttiä ei ole tehty ennen ensimmäistä lähipäivää, opintojakson opiskelu siirtyy syksyyn 2023. Hylätyn verkkotentin voi uusia kaksi kertaa 5.10- 19.10. Lähipäivät 5.10 ja 2.11 klo 9-16. Opintojakso tehtävän palautus viimeistään 4.12. Arviosanat viedään Peppiin 31.1.2023 mennessä. (not translated)

    Learning environment

    Kampus, Moodle, Zoom (not translated)

    Students use of time and workload

    Ennakkotehtävä (verkkotentti) 2 op Lähipäivät 1 op Opintojaksotehtävä 1,5 op Itse- ja vertaisarviointi 0,5 op (not translated)

    Contents

    kokemus, tunne, asiakaskokemus, asiakaskokemuksen mittaamisen, määrälliset menetelmät, asiakaskokemuksen johtaminen (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Opiskelija ei ole tehnyt ennakkotehtävää 5.10 mennessä. Opiskelija ei ole tehnyt itse- eikä vertaisarviointia Opiskelija ei ole tehnyt opintojaksotehtävää hyväksytysti. (not translated)

    Assessment criteria - level 1

    Opiskelija - käyttää asiakaskokemuksen käsitteitä ja tietopohjaa - tuottaa esityksen asiakasraadin toiminnasta - hyödyntää palvelun/palveluiden kehittämisessä asiakaskokemustietoa työyksikkö/ organisaatiotasolla (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Opiskelija - käyttää asiantuntevasti asiakaskokemuksen käsitteitä ja tietopohjaa - tuottaa esityksen asiakasraadin toiminnasta. Esitys on selkeä ja perusteltu ja siinä on hyödynnetty visuaalisen viestinnän keinoja. - kehittää palvelun/palveluiden asiakaskokemusta tietoon perustuen työyksikkö/organisaatiotasolla (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Opiskelija - käyttää asiantuntevasti asiakaskokemuksen käsitteitä ja tietopohjaa ajantasaisiin ja laadukkaisiin lähteisiin perustuen. - tuottaa esityksen asiakasraadin toiminnasta. Esitys on selkeä, perusteltu ja oivaltava ja se on taitavasti toteutettu visuaalisen viestinnän keinoin. - kehittää palvelun/palveluiden asiakaskokemusta tietoon perustuen työyksikkö/organisaatiotasolla.Kehittämisehdotukset ovat konkreettisia ja perusteltuja. (not translated)