Tarja Korpela
Tarja Korpela
Hassi,L., Maila, R & Paju, A. 2015. Kehitä kokeillen : organisaation käsikirja. Helsinki:Talentum Pro. Saatavissa https://kehitakokeillen.fi/wp-content/uploads/2016/01/kehita_kokeillen_preview.pdf (not translated)
Opintojakso toteutetaan sekä etänä Zoomissa että Lahden kampuksella. Opetusmenetelmät: aktivoivat luennot, ryhmätyöt, itsenäinen työskentely (not translated)
Itse- ja vertaisarviointi Tuutorin arviointi (not translated)
Finnish
01.08.2022 - 31.12.2022
01.07.2022 - 04.09.2022
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
0 - 40
Faculty of Health Care and Social Services (LAB)
Tarja Korpela, Milla Mäkinen
Opintojakso edellyttää Ihmislähtöisyys ja muotoiluajattelu sosiaali- ja terveyspalveluissa5 op - opintojakson (YH00CP29) edeltävää opiskelua.
Opintojakson vastuuopettaja Tarja Korpela tarja.korpela@lab.fi (not translated)
Master’s Degree Programme in Social and Health Care, Service Design for Social and Health Services
Lahti Campus
3 credits
4 credits
1-5
Opintojaksolle ei ole vaihtoehtoisia suoritustapoja. (not translated)
Moodle ja ennakkotehtävä avataan viikolla 23. Lähipäivät 7.9 ja 21.9 klo 9-16. Yksi vapaavalintainen ohjausajankohta ke 5.10 (klo 16-17) Lähipäiviin ei ole läsnäolovelvoitetta. Keskeiset osiot nauhoitetaan. Opintojaksotehtävä palautetaan 19.10 mennessä. Arvioinnit Pepissä 27.11 mennessä. (not translated)
Kampus, Zoom, Moodle (not translated)
Ennakkotehtävä 1 op Lähipäivät 1 op Opintojaksotehtävä 3,5 op Itse- ja vertaisarviointi 0,5 op (not translated)
arvolupaus, konseptointi, kokeilut, ketterä kehittäminen, fasilitointi, yhteiskehittäminen, osallistaminen, tuplatimantti, palvelumuotoilu (not translated)
Ennakkotehtävää ei ole tehty Opintojaksotehtväää ei ole tehty hyväksytysti (not translated)
Opiskelija - käyttää ¨palvelumuotoilun konseptoinnin ja yhteiskehittämisen tietoperustaa - muotoilee asiakkaiden/potilaiden, työntekijöiden ja/tai organisaation tarpeisiin vastaavia palvelukonsepteja (palvelukonseptin. Esittää palvelukonseptin. - hyödyntää konseptoinnin malleja ja menetelmiä palvelujen uudistamisessa (not translated)
Opiskelija - käyttää asiantuntevasti palvelumuotoilun konseptoinnin ja yhteiskehittämisen tietoperustaa - muotoilee asiakkaiden/potilaiden, työntekijöiden ja/tai organisaation tarpeisiin vastaavia palvelukonsepteja (palvelukonseptin). Esittää visuaalisia keinoja hyödyntävän ja perustellun palvelukonseptin. - hyödyntää konseptoinnin malleja ja menetelmiä palvelujen uudistamisessa. Perustelee valintoja tutkitulla tiedolla. (not translated)
Opiskelija - käyttää asiantuntevasti palvelumuotoilun konseptoinnin ja yhteiskehittämisen tietoperustaa. Tietoperusta perustuu ajantasaisiin ja laadukkaisiin lähteisiin. - muotoilee asiakkaiden/potilaiden, työntekijöiden ja/tai organisaation tarpeisiin vastaavia palvelukonsepteja (palvelukonseptin). Esittää visuaalisia keinoja hyödyntävän palvelukonseptin. Konsepti on perusteltu ja siinä on innovatiivista otetta. - hyödyntää asiantuntevasti konseptoinnin menetelmiä palvelujen uudistamisessa. Perustelee valintoja tutkitulla tiedolla. Kuvaa uuden palvelun strategialähtöisesti. (not translated)