LAB_virtuaalihenkilö LAB_virtuaalihenkilö_hyvinvointi_YAMK_LTI
LAB_virtuaalihenkilö LAB_virtuaalihenkilö_hyvinvointi_YAMK_LTI
Materiaalit ja suosituskirjallisuus löytyy opintojakson moodlesta. Moodle avautuu viimeistään 1.9.2022 (not translated)
Opintojakso toteutetaan non-stop verkkototeutuksena. Opiskelija voi ilmottautua toteutukselle 30.11.2022 asti ja totetuksen voi suorittaa omaan tahtiin 1.9.2022-31.12.2022 välillä. Totetuksen suorittaminen vie noin kuukauden. Kaikki materiaali ja tehtävät ovat moodlessa. Opiskelija voi halutessaan osallistua ZOOM ohjaukseen parillisten viikkojen keskiviikkoina klo 16-17. ZOOM ohjaus on vapaaehtoista, mutta auttaa esim. oppimistehtävän tekemiseen liittyvissä kysymyksissä. Oppimistehtävä ja muut suoritukset arvioidaan kerran kuussa, kuun viimeisenä keskiviikkona ja arviointi viedään peppiin. (not translated)
Finnish
01.09.2022 - 31.12.2022
02.05.2022 - 30.11.2022
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
10 - 80
Faculty of Health Care and Social Services (LAB)
LAB_virtuaalihenkilö LAB_virtuaalihenkilö_hyvinvointi_YAMK_LTI, Emilia Laapio-Rapi
Master’s Degree Programme in Social and Health Care, Digital Expert of Social and Health Care Services
5 credits
1-5
Moodle, ZOOM-verkko-ohjaus (not translated)
Opintojakson sisältö koostuu seuraavista aiheista: - muotoiluajattelu ja palvelumuotoilun tausta - asiakas ja työntekijäosallisuus - palvelumuotoilun prosessi - palvelumuotoilun menetelmät - digitaaliset palveluketjut - aiheet kokoava oppimistehtävä (not translated)
Opiskelija osaa - käyttää palvelumuotoilun käsitteitä ja tietopohjaa peruslähteisiin perustuen - valita palvelumuotoilun menetelmiä ja soveltaa niitä palvelujen kehittämisessä organisaatiossa - käyttää palvelumuotoilun ideaa ja menetelmiä organisaation digitaalisten palvelujen johtamisessa ja kehittämisessä (not translated)
Opiskelija osaa - käyttää palvelumuotoilun käsitteitä ja tietopohjaa palvelumuotoilun tutkimuslähteisiin perustuen - valita ja perustella palvelumuotoilun menetelmiä ja soveltaa niitä palvelujen kehittämisessä organisaatiossa - käyttää palvelumuotoilun ideaa ja menetelmiä organisaation digitaalisten palvelujen johtamisessa ja kehittämisessä sekä perustella niiden käytettävyyttä. (not translated)
Opiskelija osaa - käyttää palvelumuotoilun käsitteitä ja tietopohjaa palvelumuotoilun tutkimuslähteisiin perustuen - valita ja perustella lähteiden avulla palvelumuotoilun menetelmiä ja soveltaa niitä palvelujen kehittämisessä organisaatiossa - käyttää palvelumuotoilun ideaa ja menetelmiä organisaation digitaalisten palvelujen johtamisessa ja kehittämisessä sekä perustella ja arvioida niiden käytettävyyttä. (not translated)