Pirjo Vaittinen
Pirjo Vaittinen
- Juuti P. & Vuorela A. 2015. Työyhteisön johtaminen ja työhyvinvointi. PS-Kustannus. - Järvinen P. 2021 (4. painos) Menestyvän työyhteisön pelisäännöt. Alma. - Muu opintojaksolla osoitettava materiaali. (not translated)
Opintojaksolla opiskelu tapahtuu etäyhteyksin (Zoom) ja Moodle-oppimisympäristössä. Opintojaksolla on ennakko- ja oppimistehtävä, joiden ohjeistukset löytyvät Moodlen kurssialustalta. Tehtävien hyväksytty suorittaminen on edellytys koko opintojakson hyväksymiselle. Opintojakson arviointi tapahtuu tehtävien perusteella. Opintojakso käynnistyy ennakkotehtävällä, joka löytyy ohjeineen opintojakson Moodlesta (palautus 31.8.22 mennessä) (not translated)
Finnish
15.08.2022 - 30.11.2022
01.07.2022 - 04.09.2022
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
20 - 60
Faculty of Health Care and Social Services (LAB)
Pirjo Vaittinen, Arja-Tuulikki Malin, Minna-Maria Behm
Jaksolle otetaan ensin ne opiskelijat, joille jakso on osa ydinosaamista (pakollinen jakso). (not translated)
Master’s Degree Programme in Social and Health Care, Transformational Leadership and Management in Social and Health Care
3 credits
5 credits
1-5
Opintojakson suorittaminen tapahtuu aikavälillä: 15.8.-30.11.22 Opintojakson ennakko- ja oppimistehtävien palautusajankohdat ovat näkyvissä opintojakson Moodle-pohjalla. Ennakkotehtävä palautetaan Moodleen 31.8.22 mennessä. Opintojaksolla on kolme (3) verkko-opetuspäivää (webinaaripäivää). Päivät ovat tiistait 6.9.22, 11.10.22 ja 8.11.22 klo 10-15. Näihin päiviin osallistuminen on suositeltavaa. (not translated)
Opiskelijan kuormitus on 27 tuntia opintopistettä kohden (yhteensä 135 tuntia), josta suurimman osuuden muodostavat ennakko- ja oppimistehtävät. (not translated)
Toimiva työyhteisö ja sen työhyvinvointi Työyhteisön johtaminen muutoksessa Työyhteisön luottamus ja sen kehittäminen Haasteelliset tilanteet työyhteisössä ja niiden ratkaiseminen Esihenkilön ja työyhteisön eettisesti kestävä toiminta (not translated)
1 = Opiskelija osaa - käyttää työyhteisön johtamisen käsitteitä ja tarkastella niitä kokonaisuutena - ratkaista työyhteisön toiminnan ja henkilöstön työhyvinvoinnin kehittämiskysymyksiä - ennakoida ja suunnitella työyhteisönsä eettisesti kestävää toimintaa (not translated)
3 = Opiskelija osaa - käyttää johdonmukaisesti ja soveltaen työyhteisön johtamisen käsitteitä - soveltaa työyhteisön toiminnan ja henkilöstön työhyvinvoinnin kehittämisen menetelmiä - soveltaa eettisesti kestävää lähestymistapaa työyhteisön johtamisessa (not translated)
5= Opiskelija osaa - käyttää kriittisesti ja innovatiivisesti uusinta teoria- ja tutkimustietoa työyhteisön johtamisessa - arvioida ja kehittää työyhteisön toiminnan ja henkilöstön työhyvinvoinnin kehittämisen menetelmiä - ennakoida, arvioida ja kehittää eettistä organisaatiokulttuuria työyhteisön johtamisessa (not translated)