Jaana Mantela
Jaana Mantela
Uudet kotimaiset ja kansainväliset tutkimukset ja raportit Materiaali käydään läpi ensimmäisellä opetuskerralla (not translated)
Opintojaksoon sisältyy opetuspäivät 6.9 klo 9-16 Zoom sekä 4.10 klo 9-12 Zoom. Opintojakson suoritus koostuu itsenäisesti tai parityönä toteutettavista kirjallisesta raportista (Integratiivisten työmallien kehittäminen lapsi- ja perhepalveluissa ) ja LAB Focus-sivustolla julkaistavasta aiheeseen liittyvästä blogikirjoituksesta. Raportti perustuu lähdeaineistoihin. Blogi perustuu kirjoitettuu raporttiin ja työelämän integratiivisiin toimintamalleihin kuvaten jo kehitettyä toimintaa tai visioiden sitä. Tehtävien ohjeet ja materiaali käydään läpi ensimmäisenä opetuspäivänä. (not translated)
Arviointi numeerisesti 1-5 Arviointi kohdistuu sekä kirjalliseen raporttiin (arviointi 1-5) että julkaistavaan blogi-kirjoitukseen (hyväksytty-täydennettävä). (not translated)
Finnish
06.09.2022 - 07.11.2022
01.07.2022 - 04.09.2022
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
10 - 50
Faculty of Health Care and Social Services (LAB)
Jaana Mantela, Elina Kosonen
Opintojakso suositellaan suoritettavaksi Lapsi- ja perhepalveluiden kehittämisen opsin ydinosaamisen viimeisenä, kokoavana opintojaksona. (not translated)
Master’s Degree Programme in Social Services, Development of Child and Family Services
Lahti Campus
4 credits
4 credits
1-5
Toteutuksella ei ole valinnaisia suoritustapoja (not translated)
Opintojakso ei sisällä tenttiä (not translated)
Opintojakso alkaa 6.9.2022 ja päättyy 7.11. 2022 Opintojaksoon sisältyvät opetuskerrat: 6.9 klo 9-16 Zoom 4.10 klo 9-12 Zoom Blogi tulee olla valmis 7.11, jolloin opintojakso päättyy. (not translated)
Zoom ja Moodle-oppimisympäristö (not translated)
The student is able to - make use of both low threshold as well as demanding and high level services as part of multifunctional competence - develop integrative operational models that support the participation of children, youth and families
Raportin arviointikriteerit: -Integraation ja monitoimijaisuuden käsitteitä avataan niukasti. - Integratiivinen toimintalli esitellään, mutta siihen liittyvä kehittämisen tai osallisuuden näkökulma jää puuttumaan. -Matalan kynnyksen palveluiden sekä vaativan ja erityistason palveluiden kokonaisuus jää toteavalle tasolle, missä teoreettiset perustelut ovat vähäiset. (not translated)
Raportin arviointikriteerit: -Integraation ja monitoimijaisuuden käsitteitä on tarkasteltu lähteiden tuella hyvin, mutta oma reflektio aiheesta puuttuu. - Integratiivinen toimintalli esitellään, samoin siihen liittyvä kehittämisen tai osallisuuden näkökulma. -Matalan kynnyksen palveluiden sekä vaativan ja erityistason palveluiden kokonaisuus hahmottuu osittain. -Teoreettinen tarkastelu on rakenteen ja esitystavan osalta selkeä. Käytetyt lähteet ovat relevantteja, mutta niitä on hyödynnetty referaatinomaisesti. (not translated)
Raportin arviointikriteerit: -Integraation ja monitoimijaisuuden käsitteitä on tarkasteltu monipuolisesti, laajasti ja reflektoiden. - Integratiivinen toimintalli esitellään, samoin siihen liittyvä kehittämisen sekä osallisuuden näkökulma. -Matalan kynnyksen palveluiden sekä vaativan ja erityistason palveluiden kokonaisuus on jäsennetty selkeästi. -Teoreettinen tarkastelu on rakenteen ja esitystavan osalta selkeä ja looginen. Käytetyt lähteet ovat relevantteja ja niitä on hyödynnetty monipuolisesti. (not translated)