•   Recognising Different Values ST00BO34-3005 12.10.2022-11.12.2022  5 credits  (HLPRYTO21H, ...) +-
    Name of lecturer(s)

    Jaana Mantela

    Learning material and recommended literature

    Opintojakson oppimateriaalia on Moodle-sivustolla. Opintojaksolla tehdään myös itsenäistä aiheeseen liittyvää tiedonhakua tehtävää varten. Oppimistehtäviin liittyvä materiaali ilmoitetaan opintojakson alussa (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Opintojakso sisältää kaksi kontaktiopetuspäivää; -12.10.2022 klo 9-15, luentoja ja pienryhmätyöskentelyä /Zoom. -29.11.2022 klo 9-15, tehtävien esittelyt ryhmissä (läsnäolovelvoite). Oppimisympäristö sovitaan opintojaksoa aloitettaessa ryhmän kanssa joko Zoom tai M19 Arviointi perustuu tutkimusta ja kulttuurintuotetta yhdistävään oppimistehtävään (sisältää ryhmässä tuotetun esityksen sekä kirjallisen raportin). (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Opintojaksolla on tutkimusta ja kulttuurintuotetta yhdistävä oppimistehtävä, mikä arvioidaan 1-5. Kirjallinen raportti palautetaan 11.12.2022, jolloin opintojakso päättyy. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    12.10.2022 - 11.12.2022

    Enrollment date

    01.07.2022 - 04.09.2022

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • HLPRYTO21H
    • HLTIYSOLAPE22S
    • HLTIYTO22H
    Seats

    10 - 50

    Unit, in charge

    Faculty of Health Care and Social Services (LAB)

    Small group(s)
    • Luennot 1 (Size: 0.
    Teacher(s)

    Jaana Mantela, Raija Hovi-Pulsa

    Degree Programme(s)

    Master’s Degree Programme in Social Services, Development of Child and Family Services

    Unit location

    Lahti Campus

    Virtual proportion

    4 credits

    Assessment methods

    1-5

    Alternative completion methods

    Ei ole (not translated)

    Dates for exams and retakes

    Ei tenttiä. (not translated)

    Timing and attendance

    Opintojakso toteutuu 12.10- 11.12.2022 Se sisältää kaksi kontaktiopetuskertaa: - 12.10 klo 9-16/Zoom verkko-opetuspäivä - -29.11.2022 klo 9-16/ sovitaan ryhmän kanssa Zoom tai M19 (läsnäolovelvoite). sekä itsenäistä tehtävän tekemistä (sis. pienryhmätyöskentelyä ja kirjallisen raportin palautuksen 11.12.2022.) (not translated)

    Learning environment

    Moodle-verkkoympäristö, Zoom-ohjelma (ja Mukkulan kampus). (not translated)

    Contents

    The student is able to - recognise and analyse different causes and processes relating to differences in values and marginalisation - make use of their acquired knowledge in supporting children, young people and families

    Assessment criteria
    Assessment criteria - level 1

    Raportissa: -on analysoitu lapsuuden eriarvoistumiseen ja turvattomuuteen liittyviä tekijöitä ja prosesseja niukasti. -Aihetta on perusteltu ja argumentoitu niukasti sekä tutkimuksellisen lähdemateriaalin että kulttuurintuotteen pohjalta. -Ammatillinen pohdinta puuttuu.. (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Raportissa: -on analysoitu lapsuuden eriarvoistumiseen ja turvattomuuteen liittyviä tekijöitä ja prosesseja - Aihetta on perusteltu ja argumentoitu kohtalaisesti sekä tutkimuksellisen lähdemateriaalin että kulttuurintuotteen pohjalta. -Aihetta on pohdittu ammatillisesti suhteessa omaan työpaikkaan tai muuhun toimintaympäristöön. .. (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Raportissa: -on analysoitu lapsuuden eriarvoistumiseen ja turvattomuuteen liittyviä tekijöitä ja prosesseja laajasti. -Aihetta on perusteltu monipuolisesti ja sitä on argumentoitu sekä tutkimuksellisen lähdemateriaalin että kulttuurintuotteen pohjalta. -Aihetta on pohdittu syvällisesti suhteessa omaan ammatillisuuteen ja työpaikkaan tai muuhun toimintaympäristöön. (not translated)