Itsensä brändäys (3 op)
Toteutuksen tunnus: LI00BR10-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
19.08.2019 - 15.09.2019
Ajoitus
20.10.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
67 % Lähiopetus, 33 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden ja matkailun ala (LAMK)
Toimipiste
Liiketalouden ja matkailun ala
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Veli-Matti Malinen
Ryhmät
-
04Z1HLII19S1Z1 aikaikkuna LII19
-
04HLII19S1Liiketalouden koulutus 19S 1, Lahti
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- neuvotella ja toimia kokoustilanteissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Opintojaksolla tutustutaan henkilöbrändäykseen ilmiönä ja siinä käytettäviin välineisiin. Opiskelija rakentaa omaa henkilöbrändiään mm. markkinoivan cv:n ja videoesittelyn avulla, minkä lisäksi hän opiskelee palaverikäytännöt virtuaaliympäristössä.
Ajoitus ja läsnäolo
20.10. - 31.12.2019
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Repussa oleva materiaali, ajankohtainen digitaalinen materiaali.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Verkkokurssi (ryhmälle 04LIL19SM)
Oppimisympäristö
Reppu-ympäristö, muut virtuaaliympäristöt.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op = 81 tuntia opiskelijan työtä. Oppimistehtäviin varattava aikaa joka viikko.
Sisältö
Opiskelija osaa:
- tunnistaa, luoda ja toimia verkostoissa
- neuvotella ja toimia kokoustilanteissa
- tehdä oman osaamisensa näkyväksi.
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Digitaalinen työvälineosaaminen (7 op) pääosin suoritettu.
Arviointimenetelmät
Henkilökohtaiset oppimistehtävät, virtuaalikokous ryhmätehtävänä. Vertaisarviointi ja vertaisarvioinnin suorittaminen.
Arviointiasteikko
1-5
Hylätty (0)
Opiskelija ei saavuta oppimistavoitteita.
Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan.
Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändin, joka koostuu monipuolisesti eri osa-alueista. Opiskelija osaa käyttää brändin rakentamisessa erilaisia digitaalisia työvälineitä tarkoituksenmukaisesti.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti.
Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)
Opiskelija osaa rakentaa eri osa-alueista koostuvan henkilöbrändin, joka on yhtenäinen ja tuo opiskelijan osaamista esiin. Brändin rakentamisessa on käytetty luovasti digitaalisia työvälineitä.
Opiskelija osaa tehdä vertaisarviointia, joka on hyvin perusteltua, paneutunutta ja monipuolista.
Opiskelija osallistuu ryhmän toimintaan aktiivisesti ja rakentavasti sekä eri rooleja ottaen.