•   Digital marketing LA00BO59-3007 01.01.2023-31.07.2023  5 credits  (LLTIYLDR22S) +-
    Name of lecturer(s)

    Reko Juntto

    Implementation and methods of teaching

    Distance learning.

    Assessment methods and criteria

    Tehtävät, Harjoitustyö/artikkeli ja aktiivinen osallistuminen (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    01.01.2023 - 31.07.2023

    Enrollment date

    21.11.2022 - 08.01.2023

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • LLTIYLDR22S
    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Small group(s)
    • Luennot 1 (Size: 0.
    Teacher(s)

    Reko Juntto

    Additional information for students: previous knowledge etc.

    Tämä opintojakso kuuluu YAMK:n tarjontaan. (not translated)

    Degree Programme(s)

    Master of Business Administration, Digital Solutions

    Unit location

    Lahti Campus

    Assessment methods

    1-5

    Alternative completion methods

    Ei vaihtoehtoisia suoritustapoja. (not translated)

    Timing and attendance

    Lähi/Zoom etäopetus: 12.1. ja 9.3. Tarkemmat tiedot ja mahdolliset muutokset löytyvät Moodlesta. Lisäksi mahdollisesti ohjausklinikoita 9.2 ja 23.2 (not translated)

    Learning environment

    Luennot, Moodlen materiaalit, ennakkotehtävä ja harjoitukset/artikkeli. (not translated)

    Students use of time and workload

    5 * 27h = 135 tuntia opiskelijan työtä (not translated)

    Contents

    This course covers following topics: Digital Marketing Plan – SOSTAC – Planning Framework, Marketing Automation, Social Media Marketing,Mobile Marketing, Content Creation, SEO, SEM and ongoing progress.