•   Gamification LA00BO58-3007 24.04.2023-27.04.2023  5 credits  (TLTIYITT22SV) +-
    Name of lecturer(s)

    Henri Koukka

    Learning material and recommended literature

    Opiskelija etsii itsenäisesti sekä kirjallisuuslähteitä että internetin kautta löydettävissä olevia luotettavia lähteitä. Opintojaksolla käytettävä esitysmateriaalia on käytettävissä lähiviikosta alkaen. (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Opintojakso koostuu intensiiviviikosta (Ma-To) sekä pakollisista esi- ja jälkitehtävistä. Opetusmenetelminä käytetään etäopetusta luennoiden, sekä esimerkkeihin perustuvia soveltavia harjoituksia. Osa opintojakson tehtävistä toteutetaan ryhmätyönä. Luennot tallennetaan mahdollisuuksien mukaan. (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Arvioinnin perusteena käytetään opintojaksolla tehtäväksi annettujen tehtävien suorittamisen tasoa. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    24.04.2023 - 27.04.2023

    Enrollment date

    21.11.2022 - 08.01.2023

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • TLTIYITT22SV
    Seats

    10 - 25

    Unit, in charge

    Faculty of Technology (LAB)

    Small group(s)
    • Luennot 1 (Size: 50.
    Teacher(s)

    Henri Koukka, Matti Welin

    Additional information for students: previous knowledge etc.

    Ymmärrys ohjelmoinnista. (not translated)

    Degree Programme(s)

    Master’s Degree Programme in Engineering, from IoT to AI

    Unit location

    E-campus, Lahti

    Virtual proportion

    5 credits

    Assessment methods

    1-5

    Dates for exams and retakes

    Opintojaksolla ei ole tenttiä. (not translated)

    Timing and attendance

    Intensiivijakso on ma 24.04.2023 - 28.04.2023. Läsnäolo on suotavaa, lähes pakollista erityisesti ryhmätyön osalta. (not translated)

    Learning environment

    Moodle oppimisalusta sekä zoom. (not translated)

    Students use of time and workload

    Kokonaisajankäyttö on keskimäärin 135 tuntia, josta lähiopetusta 24 h. (not translated)

    Contents

    Opintojaksolla perehdytään pelillisyyden tuomaan lisäarvoon ja sen erilaisiin toteutustapohin. Lisäksi tutustutaan nykyaikaiseen pelimoottoriin, sen arkkitehtuuriin ja toimintatapaan erityisesti digitaalisten kaksosten näkökulmasta. Kurssilla toteutetaan pienimuotoinen digitaalinen kaksonen, joka näyttää simuloitua dataa reaaliaikaisesti. (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson osaamistavoitteita. (not translated)

    Assessment criteria - level 1

    Opiskelija osaa käyttää hyväkseen saatavilla olevia tietolähteitä sekä tehdä itsenäisiä ratkaisuja jossain määrin. Palautettavat tehtävät tulee olla suoritettuina läpipääsyn tasolla (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Opiskelija osaa käyttää itsenäisesti hyväkseen ja soveltaa käytettävissä olevia tietolähteitä. Palautettavat tehtävät tulee olla suoritettuina siten, että ne ovat tehtäväksiannon mukaisesti oikein ja hyväksytysti suoritettuina. (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Opiskelija osaa käyttää hyväkseen, kriittisesti arvioida ja soveltaa käytettävissä olevia tietolähteitä. Opiskelijalta vaaditaan aktiivista osallistumista keskusteluun, hän on positiivinen keskutelukumppani sekä edistää keskustelua olennaiseen suuntaan ja perustelee mielipiteensä. Palautettavat tehtävät tulee olla suoritettuina siten, että ne ylittävät annetun tehtäväksiannon tavoitteet. (not translated)