•   Digitality and customers LA00BO50-3012 06.03.2023-31.05.2023  5 credits  (LLTIYUUDL22S, ...) +-
    Name of lecturer(s)

    Taina Orpana

    Learning material and recommended literature

    Moodlen materiaali sekä opiskelijan itse hakema aiheeseen liittyvä lähdekirjallisuus. (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Kurssilla on kaksi lähiopetuspäivää verkossa (tiistaina 7.3. ja 18.4.), jotka tukevat oppimista ja oppimistehtävien laadintaa. HUOM! Mukaan mahtuu 45 opiskelijaa. Ensimmäisellä lähikerralla keskitytään pohtimaan asiakaslähtöisyyttä teorian ja pienryhmäkeskusteluiden avulla. Toisella lähikerralla puretaan osallistavilla menetelmillä ensimmäinen oppimistehtävä ja käydään läpi asiakaskokemukseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja. Toisella lähikerralla on myös vierailevia luennoitsijoita yrityksistä. Soveltavia oppimistehtäviä on kaksi, jotka muodostavat kurssiarvosanan. Sovellettavat opetusmenetelmät: Luento, reflektoivat oppimistehtävät, oppimistehtävien purku pienryhmissä osallistavilla ongelmanratkaisutekniikoilla, pienryhmissä suoritettavia pohdintatehtäviä. (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Arviointi keskittyy sisällön ymmärtämiseen, teorian soveltamiseen caseorganisaatiossa, kokonaisvaltaiseen näkemykseen ja ajattelun kirkkauteen osaamistavoitteiden mukaisesti. Arviointiasteikko 1-5 (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    06.03.2023 - 31.05.2023

    Enrollment date

    21.11.2022 - 08.01.2023

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • LLTIYUUDL22S
    • TLTIYUJT22S
    Seats

    0 - 45

    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Small group(s)
    • Verkkoluento 1 (Size: 0.
    Teacher(s)

    Taina Orpana

    Degree Programme(s)

    Master of Business Administration, Digital Solutions, Master’s Degree Programme in Business Administration, Digital Solutions in Business

    Unit location

    Lahti Campus

    Virtual proportion

    5 credits

    Assessment methods

    1-5

    Timing and attendance

    Lähiopetukseen osallistuminen vapaaehtoista, mutta suotavaa. Osallistuminen edesauttaa oppimistehtävien suorittamista ja asiakasajattelun kehittymistä. Oppimistehtävien deadlinet sovitaan yhdessä kurssin edetessä. Lähikerrat ovat verkossa seuraavasti: aiheena asiakasymmärrys tiistaina 7.3. aiheena asiakaskokemus tiistaina 18.4. Klikkaa itsesi mukaan verkkosessioon: https://lut.zoom.us/my/taina.orpana (not translated)

    Learning environment

    Verkkosessiot Zoomissa ja oppimisympäristö Moodlessa. (not translated)

    Students use of time and workload

    Lähitunnit 20h + oppimistehtävät (tiedonhankinta, analyysi ja soveltaminen) 115h = 135h (not translated)

    Contents

    Asiakkuuksiin ja digitaalisuuteen liittyvien ongelmien luonne ja ratkaisukeinot. Teoriaa asiakkuusajattelusta ja asiakaskokemuksesta. Pienryhmissä tehtäviä soveltavia tehtäviä. Kaksi omaan organisaatioon sovellettavaa kirjallista oppimistehtävää. Lähiopetuksen osuus noin 1 op, 4 op:tä omalla ajalla tapahtuvaa tiedonhakua ja tiedon soveltamista (oppimistehtävät). (not translated)