Taina Orpana
Taina Orpana
Moodlen materiaali sekä opiskelijan itse hakema aiheeseen liittyvä lähdekirjallisuus. (not translated)
Kurssilla on kaksi lähiopetuspäivää verkossa (tiistaina 7.3. ja 18.4.), jotka tukevat oppimista ja oppimistehtävien laadintaa. HUOM! Mukaan mahtuu 45 opiskelijaa. Ensimmäisellä lähikerralla keskitytään pohtimaan asiakaslähtöisyyttä teorian ja pienryhmäkeskusteluiden avulla. Toisella lähikerralla puretaan osallistavilla menetelmillä ensimmäinen oppimistehtävä ja käydään läpi asiakaskokemukseen liittyviä menetelmiä ja työkaluja. Toisella lähikerralla on myös vierailevia luennoitsijoita yrityksistä. Soveltavia oppimistehtäviä on kaksi, jotka muodostavat kurssiarvosanan. Sovellettavat opetusmenetelmät: Luento, reflektoivat oppimistehtävät, oppimistehtävien purku pienryhmissä osallistavilla ongelmanratkaisutekniikoilla, pienryhmissä suoritettavia pohdintatehtäviä. (not translated)
Arviointi keskittyy sisällön ymmärtämiseen, teorian soveltamiseen caseorganisaatiossa, kokonaisvaltaiseen näkemykseen ja ajattelun kirkkauteen osaamistavoitteiden mukaisesti. Arviointiasteikko 1-5 (not translated)
Finnish
06.03.2023 - 31.05.2023
21.11.2022 - 08.01.2023
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
0 - 45
Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)
Taina Orpana
Master of Business Administration, Digital Solutions, Master’s Degree Programme in Business Administration, Digital Solutions in Business
Lahti Campus
5 credits
1-5
Lähiopetukseen osallistuminen vapaaehtoista, mutta suotavaa. Osallistuminen edesauttaa oppimistehtävien suorittamista ja asiakasajattelun kehittymistä. Oppimistehtävien deadlinet sovitaan yhdessä kurssin edetessä. Lähikerrat ovat verkossa seuraavasti: aiheena asiakasymmärrys tiistaina 7.3. aiheena asiakaskokemus tiistaina 18.4. Klikkaa itsesi mukaan verkkosessioon: https://lut.zoom.us/my/taina.orpana (not translated)
Verkkosessiot Zoomissa ja oppimisympäristö Moodlessa. (not translated)
Lähitunnit 20h + oppimistehtävät (tiedonhankinta, analyysi ja soveltaminen) 115h = 135h (not translated)
Asiakkuuksiin ja digitaalisuuteen liittyvien ongelmien luonne ja ratkaisukeinot. Teoriaa asiakkuusajattelusta ja asiakaskokemuksesta. Pienryhmissä tehtäviä soveltavia tehtäviä. Kaksi omaan organisaatioon sovellettavaa kirjallista oppimistehtävää. Lähiopetuksen osuus noin 1 op, 4 op:tä omalla ajalla tapahtuvaa tiedonhakua ja tiedon soveltamista (oppimistehtävät). (not translated)