Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa (3 op)
Toteutuksen tunnus: KVV0366-3006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
16.08.2021 - 05.09.2021
Ajoitus
09.09.2021 - 13.12.2021
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Hyvinvointi (LAB)
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 250
Koulutus
- Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
- Tuula Hämäläinen
Ryhmät
-
LABLPRKES21KHKesäopinnot 2021 (AMK), Lappeenranta
-
LABLPRTO20HTäydentävä osaaminen AMK 2020-2021, Lappeenranta
Osaamistavoitteet
Yrittäjyyspolku - toteutetaan yhdessä Saimaan ammattiopisto Sampon kanssa
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Verkko-opiskelu, ei sisällä aikaan sidottuja webinaareja. Opintojaksoon kuuluu ryhmässä toteutettavia kommentointitehtäviä, joiden aikatauluttamisesta ryhmä sopii keskenään. Ryhmät jaetaan satunnaisesti opintojakson alussa, joten kirjaudu alustalle toteutuksen alkaessa. Tehtävät jokainen osallistuja työstää itsekseen ja yhteinen työskentely on ryhmän keskinäistä vertaispalautetta ja kommentointia.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Materiaali löytyy verkkoalustalta.
Sisältö
Tavoitteet: Opiskelija
- ymmärtää digimarkkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa
- tuntee digimarkkinoinnin käsitteet
- osaa hyödyntää digimarkkinoinnin välineitä
- tunnistaa brändin merkityksen liiketoiminnassa
- osaa suunnitella ja toteuttaa sosiaalisen median sisältöä
- osaa laatia yksinkertaisen digitaalisen markkinoinnin suunnitelman
- osaa arvioida omaa oppimistaan
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Ei vaadi aiempaa osaamista. Soveltuu eri alojen opiskelijoille. Tarkista omalta tutoropettajaltasi soveltuvuus tutkintoosi.
Arviointimenetelmät
Itse ja vertaisarviointi, tehtävien hyväksytty suorittaminen
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty