Sampo Kokkonen
Sampo Kokkonen
-Bergström, S. & Leppänen, A. 2021 (myös 2016 ja 2018 käyvät) Yrityksen asiakasmarkkinointi (saatavissa e-kirjana) -Kurssilla erikseen jaettava tehtäväkohtainen materiaali -Videoluennot (not translated)
Verkko-opiskelu 100 %. Kurssin saa suorittaa muutoin oman aikataulun mukaisesti, mutta kaikki oppimistehtävät tulee suorittaa opintojakson päättymiseen mennessä. Videoluennot, kurssikirja & erikseen jaettava kurssimateriaali, verkkotentit, yksilötehtävät ja esseet. (not translated)
Kurssin suorittamiseksi tulee kaikki osa-alueet suorittaa hyväksytysti kurssin loppuun mennessä. (not translated)
Finnish
10.10.2022 - 05.12.2022
06.05.2022 - 20.11.2022
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)
Sampo Kokkonen, Sami Lanu
Edeltävä osaaminen: Markkinoi vaikuttavasti 1, 2op -kurssin suoritus hyväksytysti
Kurssi toteutetaan MOOC-alustalla: https://mooc.lab.fi/ (not translated)
Complementary competence and optional courses, Bachelors
E-campus
3 credits
Approved/Failed
Ajoitus MOOC-sivuston mukaisesti. Opintojakso avautuu 10.10.2022 ja on suoritettavissa 5.12.2022 mennessä. (not translated)
Kurssi keskittyy markkinoinnin perusteisiin ja tämän kurssin aiheina on: segmentointi ja kohdentaminen, brändit ja brändäys, tuotteistaminen, some- / digimarkkinointi sekä asiakaspalvelu ja myyntityö. Kurssi on jatkoa "Markkinoi vaikuttavasti 1, 2 op" -kurssille. Katso kurssikokonaisuuden videoesittely: https://vimeo.com/720229943 (not translated)
Opittua käsitellään ammatillisesti riittävän haastavasta näkökulmasta. Oivallukset liitetään omiin kokemuksiin tai opittuihin teorioihin. Opiskelija osaa tehdä aiheeseen liittyviä yhteenvetoja. Keskeiset käsitteet esitetään riittävän selkeästi. Tehtävät ovat pääosin loogisia kokonaisuuksia ja niiden suhteet osataan kuvata. (not translated)