•   Effective marketing 2 AY00CT10-3001 10.10.2022-05.12.2022  3 credits  (MLABTO22H, ...) +-
    Name of lecturer(s)

    Sampo Kokkonen

    Learning material and recommended literature

    -Bergström, S. & Leppänen, A. 2021 (myös 2016 ja 2018 käyvät) Yrityksen asiakasmarkkinointi (saatavissa e-kirjana) -Kurssilla erikseen jaettava tehtäväkohtainen materiaali -Videoluennot (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Verkko-opiskelu 100 %. Kurssin saa suorittaa muutoin oman aikataulun mukaisesti, mutta kaikki oppimistehtävät tulee suorittaa opintojakson päättymiseen mennessä. Videoluennot, kurssikirja & erikseen jaettava kurssimateriaali, verkkotentit, yksilötehtävät ja esseet. (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Kurssin suorittamiseksi tulee kaikki osa-alueet suorittaa hyväksytysti kurssin loppuun mennessä. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    10.10.2022 - 05.12.2022

    Enrollment date

    06.05.2022 - 20.11.2022

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • MLABTO22H
    • HLABTO22H
    • TLTIPUU20S
    • TLABTO22H
    • TLTIPUU20SM
    • MLABAVO22S
    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Teacher(s)

    Sampo Kokkonen, Sami Lanu

    Additional information for students: previous knowledge etc.

    Edeltävä osaaminen: Markkinoi vaikuttavasti 1, 2op -kurssin suoritus hyväksytysti
    Kurssi toteutetaan MOOC-alustalla: https://mooc.lab.fi/ (not translated)

    Degree Programme(s)

    Complementary competence and optional courses, Bachelors

    Unit location

    E-campus

    Virtual proportion

    3 credits

    Assessment methods

    Approved/Failed

    Timing and attendance

    Ajoitus MOOC-sivuston mukaisesti. Opintojakso avautuu 10.10.2022 ja on suoritettavissa 5.12.2022 mennessä. (not translated)

    Contents

    Kurssi keskittyy markkinoinnin perusteisiin ja tämän kurssin aiheina on: segmentointi ja kohdentaminen, brändit ja brändäys, tuotteistaminen, some- / digimarkkinointi sekä asiakaspalvelu ja myyntityö. Kurssi on jatkoa "Markkinoi vaikuttavasti 1, 2 op" -kurssille. Katso kurssikokonaisuuden videoesittely: https://vimeo.com/720229943 (not translated)

    Assessment criteria
    Approved / Failed

    Opittua käsitellään ammatillisesti riittävän haastavasta näkökulmasta. Oivallukset liitetään omiin kokemuksiin tai opittuihin teorioihin. Opiskelija osaa tehdä aiheeseen liittyviä yhteenvetoja. Keskeiset käsitteet esitetään riittävän selkeästi. Tehtävät ovat pääosin loogisia kokonaisuuksia ja niiden suhteet osataan kuvata. (not translated)