•   Digital Marketing Agency Lably AL00CU84-3001 01.01.2023-31.05.2023  (LLABTO23H) +-
    Name of lecturer(s)

    Joanna Vihtonen

    Learning material and recommended literature

    Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali. (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Opintojaksot toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Lably digimarkkinointitoimistossa. Opintojaksoilla perehdytään opiskelijan valitsemiin aihealueisiin ja opittua sovelletaan digimarkkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen liittyvissä projekteissa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Lably AL00CU84 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin Lably digimarkkinointitoimistossa. Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op. • Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69 • Sisällöntuotanto AL00CI68 • Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67 • Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen) • Kaupankäynti verkossa AL00CI70 • Brändin rakentaminen AL00CI64 Oppiminen koostuu itsenäisestä tiedonhankinnasta ja opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa. Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä, jossa opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa. (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin. Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    01.01.2023 - 31.05.2023

    Enrollment date

    21.11.2022 - 15.01.2023

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • LLABTO23H
    Seats

    0 - 30

    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Small group(s)
    • Treenit (Size: 0.
    • Perehdytys ja tiimiytyminen (Size: 0.
    • Projektityö (Size: 0.
    Teacher(s)

    Joanna Vihtonen, Lotta Toivonen, Jan-Erik Sandelin, Petteri Markkanen

    Additional information for students: previous knowledge etc.

    - Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3)
    - Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen) (not translated)

    Degree Programme(s)

    Complementary competence and optional courses, Bachelors

    Unit location

    Lahti Campus

    Assessment methods

    1-5

    Practical training and working life co-operation

    Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle. (not translated)

    Timing and attendance

    Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa. (not translated)

    Learning environment

    Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Lably digimarkkinointitoimistossa (M19_A140). (not translated)

    Students use of time and workload

    Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 27 työtuntia. (not translated)

    Contents

    Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Lably AL00CT13 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin Lably digimarkkinointitoimistossa. Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op. • Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69 • Sisällöntuotanto AL00CI68 • Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67 • Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen) • Kaupankäynti verkossa AL00CI70 • Brändin rakentaminen AL00CI64 (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita, eikä osaa soveltaa niitä käytännössä. (not translated)

    Assessment criteria - level 1

    Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä. (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä. (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista. (not translated)