•   Customer relationship management and marketing automation AL00CI73-3003 01.02.2023-01.05.2023  10 credits  (LLABTO23H) +-
    Name of lecturer(s)

    Linnea Sulkanen

    Learning material and recommended literature

    Tulee esille opintojakson aikana Moodlessa. (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    100% virtuaalitoteutus Moodle-alustalla. Ryhmä- ja yksilötehtäviä. Tarkoitettu ensisijaisesti verkkotradenomi- ja monimuotoryhmille. (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Kaikki oppimistehtävät suoritettava hyväksytysti. Ryhmä- ja yksilötehtäviä. Osa tehtävistä arvioidaan asteikolla hyväksytty/täydennettävä ja osa asteikolla 1-5. Kurssin arvosana perustuu asteikolla 1-5 arvioitujen tehtävien arvosanoihin. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    01.02.2023 - 01.05.2023

    Enrollment date

    21.11.2022 - 15.01.2023

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • LLABTO23H
    Seats

    20 - 50

    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Small group(s)
    • Luennot 1 (Size: 0.
    Teacher(s)

    Linnea Sulkanen, Reko Juntto

    Degree Programme(s)

    Complementary competence and optional courses, Bachelors

    Unit location

    E-campus

    Virtual proportion

    10 credits

    Assessment methods

    1-5

    Timing and attendance

    Virtuaalitoteutus, pääosin aikaan sitomatonta työskentelyä, lisäksi muutama aikaan sidottu tapaaminen illalla Zoom-yhteyden kautta (yhdessä läsnäolovelvoite ). Itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä Moodlessa annettavan aikataulun mukaisesti helmi-huhtikuussa 2023, ks myös lukujärjestys TimeEdit. HUOM!! Ennakkotehtävä annetaan heti opintojakson alussa 1.2.2023 ja Moodle-toteutus avataan viimeistään silloin, katsokaa heti tehtävä ja ryhmäytymisohjeet. (not translated)

    Learning environment

    Virtuaaliympäristö Moodlessa videotallenteita ja materiaalia, lisäksi aikaan sidottuna 1 ohjausklinikka ja kaksi harjoituskertaa. Ennakkotehtävä yksilötyönä, yksi paritehtävä , 2 ryhmätehtävää ja opintojakson lopuksi Moodletesti-tehtävä yksilötyönä (tämä aikaan sidottuna, läsnäolovelvoite, hylätyille uusintamahdollisuus aikaan sidottuna) (not translated)

    Students use of time and workload

    10 x 27 tuntia = 270 tuntia opiskelijan työtä. (not translated)

    Contents

    Asiakaslähtöisyys ja siihen liittyvät käsitteet ja konseptit yrityksen menestyksen keskeisinä tekijöinä. Asiakassuhteen johtamiseen ja markkinoinnin automaatioon liittyvien menetelmien ja työkalujen valiitseminen ja soveltaminen. Asiakkuuksien hoitoon ja kehittämiseen sopivien IT-ratkaisujen valitseminen ja hyödyntäminen. (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Opiskelija ei hallitse asiakassuhteen johtamisen ja markkinoinnin automaation peruskäsitteitä eikä menetelmiä. (not translated)

    Assessment criteria - level 1

    Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakassuhteen johtamisen ja markkinoinnin automaation peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti. (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen ja markkinoinnin automaation peruskäsitteet ja menetelmät pääosin ja osaa soveltaa niitä hyvin. (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Opiskelija hallitsee asiakassuhteen johtamisen ja markkinoinnin peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä taitavasti ja monipuolisesti. . Opiskelija työskentelee ja toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä. (not translated)