•   Customer Experience development AL00CI72-3001 29.08.2022-09.11.2022  5 credits  (LLABTO22H) +-
    Name of lecturer(s)

    Linnea Sulkanen

    Learning material and recommended literature

    Asiaan liittyvät ajankohtaiset artikkelit, tutkimukset ym. Tulevat esille opintojakson aikana Moodlessa. (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    100% virtuaalitoteutus Moodle-alustalla. Tarkoitettu ensisijaisesti verkkotradenomiryhmille. (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Ennakkotehtävä (yksilötehtävä, arviointi hyväksytty / täydennettävä, koko opiskelijaryhmälle yhteinen yleispalaute) Ryhmätehtävä ( arviointi 1-5, ryhmäkohtainen palaute), muodostaa 60 % opintojakson arvosanasta Moodletesti-tehtävä( yksilötehtävä, arviointi 1-5), muodostaa 40 % opintojakson arvosanasta Kaikki tehtävät suoritettava hyväksytysti. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    29.08.2022 - 09.11.2022

    Enrollment date

    01.07.2022 - 08.08.2022

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • LLABTO22H
    Seats

    20 - 50

    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Small group(s)
    • Luennot 1 (Size: 0.
    Teacher(s)

    Linnea Sulkanen

    Degree Programme(s)

    Complementary competence and optional courses, Bachelors

    Unit location

    E-campus

    Virtual proportion

    5 credits

    Assessment methods

    1-5

    Alternative completion methods

    . (not translated)

    Dates for exams and retakes

    Yksilötehtävänä tehtävä Moodletest-tehtävä mahdollista uusia kerran ohjelmassa ilmoitettuna ajankohtana. (not translated)

    Timing and attendance

    Itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä annettavan aikataulun mukaan syys- ja lokakuussa 2022, kaksi aikaan sidottua tapaamista illalla, toisella kerralla läsnäolovelvoite. Opintojaksolla on ennakkotehtävä (yksilötehtävä, joka annetaan 29.8.2022, silloin aukeaa myös viimeistään opintojakson Moodle-toteutus), lisäksi ryhmätehtävä ja opintojakson lopussa Moodletesti-tehtävä (yksilötehtävä) (not translated)

    Learning environment

    Virtuaalitoteutus, pääosin aikaan sitomatonta työskentelyä, 2 aikaan sidottua tapaamista illalla Zoom-yhteydellä (Moodletesti-tehtävässä pakollinen läsnäolo). (not translated)

    Students use of time and workload

    5x27 = 135 tuntia opiskelijan työtä. (not translated)

    Contents

    Asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet. Asiakaskokemuksen johtaminen ja sen eri menetelmät ja työkalut. Asiakaskokemuksen kuvaamisen ja kehittämisen menetelmät. Opintojaksolla sovelletaan opittuja asioita tehtävässä, jossa kuvataan, tutkitaan ja kehitetään valitun organisaation tietyn palvelun palvelupolkua ja asiakaskokemusta. (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Opiskelija ei hallitse asiakaskokemuksen peruskäsitteitä eikä menetelmiä , eikä osaa soveltaa niitä. (not translated)

    Assessment criteria - level 1

    Opiskelija hallitsee puutteellisesti asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä auttavasti. (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Opiskelija hallitsee pääosin asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä hyvin. (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Opiskelija hallitsee asiakaskokemuksen peruskäsitteet ja menetelmät ja osaa soveltaa niitä kiitettävästi. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä (not translated)