•   Content Creation AL00CI68-3001 06.09.2022-08.12.2022  10 credits  (LLABTO22H) +-
    Name of lecturer(s)

    Joanna Vihtonen

    Learning material and recommended literature

    Opintojaksolla jaettava materiaali (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Opiskelijat perehtyvät sisällöntuotannon eri aihealueisiin niin tekstintuottamisen kuin visuaalisenkin suunnittelun näkökulmasta. Opintojaksolla tuotetaan teksti- ja visuaalista sisältöä eri projekteja varten. Opintojakso on yhteydessä opintojaksoihin Brändin rakentaminen, Integroitu markkinointiviestintä sekä Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen. Opetusmenetelminä ovat verkko-opetus, lähiopetus, yksilötehtävät sekä pienryhmätyöskentely. (not translated)

    Assessment methods and criteria

    Opintojakson arviointi perustuu tiedollisen ja taidollisen osaamisen arviointi. Arviointiperusteet: oppimistehtävät, projektityö ja vertaisarviointi. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    06.09.2022 - 08.12.2022

    Enrollment date

    01.07.2022 - 04.09.2022

    Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.

    Group(s)
    • LLABTO22H
    Seats

    20 - 30

    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Small group(s)
    • Verkkoluento 1 (Size: 30.
    • Luennot (Size: 0.
    Teacher(s)

    Joanna Vihtonen, Teemu Helo, Kaisa Leka

    Additional information for students: previous knowledge etc.

    Opintojakson yhteydessä suositellaan, että opiskelija suorittaa samalla myös joitakin seuraavista opintojaksoista: Brändin rakentaminen, Integroitu markkinointiviestintä, Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen. (not translated)

    Degree Programme(s)

    Complementary competence and optional courses, Bachelors

    Unit location

    Lahti Campus

    Assessment methods

    1-5

    Timing and attendance

    Vaatii opetukseen osallistumista (min. 80 %) (not translated)

    Contents

    Opiskelijat tuottavat markkinointiviestinnän sisältöjä eri kanaviin. Opintojaksolla käsitellään sisällöntuotantoa viestinnän suunnittelun, tekstintuottamisen ja visuaalisen viestinnän näkökulmista. Opintojaksolla perehdytään sisällöntuotannon eri työkaluihin ja prosesseihin. Aihealueet ovat seuraavat: - Viestinnän suunnittelun eri tasot - Erilaiset sisällöt ja mediamuodot - Ydinviesti ja tone of voice - Tekstit ja rakenteet - Kuvan viestit, merkit ja merkitykset - Valokuvauksen perusteet - PhotoShopin perusteet - Graafisen suunnittelun perusteet - InDesignin perusteet (not translated)

    Assessment criteria
    Assessment criteria - level 1

    Opiskelija tuntee sisällöntuotannon keskeisimmät keinot ja työkalut ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. (not translated)

    Assessment criteria - level 3

    Opiskelija tuntee sisällöntuotannon keskeisimmät keinot ja työkalut ja osaa valita soveltuvat keinot projektia varten. (not translated)

    Assessment criteria - level 5

    Opiskelija tuntee sisällöntuotannon keskeisimmät keinot ja työkalut, osaa valita soveltuvat keinot projektia varten sekä toteuttaa niitä luovasti ja ratkaisukeskeisesti. (not translated)