•   Brand Building AL00CI64-3004 01.01.2023-31.05.2023  5 credits  (LLABTO23H) +-
    Name of lecturer(s)

    Lotta Toivonen

    Learning material and recommended literature

    Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto. (not translated)

    Implementation and methods of teaching

    Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Lably digimarkkinointitoimistossa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Lably AL00CU84 toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista (20-35 op.) kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa. Tällä opintojaksolla perehdytään brändin rakentamiseen ja opittua sovelletaan asiakkaalle toteutettavassa brändin rakentamissuunnitelmassa brändiohjeistuksineen. Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa. (not translated)

    Language of instruction

    Finnish

    Timing

    01.01.2023 - 31.05.2023

    Group(s)
    • LLABTO23H
    Unit, in charge

    Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)

    Teacher(s)

    Lotta Toivonen

    Degree Programme(s)

    Complementary competence and optional courses, Bachelors

    Unit location

    Lahti Campus

    Assessment methods

    1-5

    Timing and attendance

    Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa. (not translated)

    Learning environment

    Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Lably digimarkkinointitoimistossa. (not translated)

    Students use of time and workload

    Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin opiskelijan 27 työtuntia. Brändin rakentaminen -opintojakson laajuus on 5 op.= 135 h (not translated)