Lotta Toivonen
Lotta Toivonen
Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali sekä itse hankittu aineisto. (not translated)
Opintojakso toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Lably digimarkkinointitoimistossa. Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Lably AL00CU84 toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista (20-35 op.) kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti. Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa. Tällä opintojaksolla perehdytään brändin rakentamiseen ja opittua sovelletaan asiakkaalle toteutettavassa brändin rakentamissuunnitelmassa brändiohjeistuksineen. Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä. Opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa. (not translated)
Finnish
01.01.2023 - 31.05.2023
Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)
Lotta Toivonen
Complementary competence and optional courses, Bachelors
Lahti Campus
1-5
Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa. (not translated)
Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Lably digimarkkinointitoimistossa. (not translated)
Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin opiskelijan 27 työtuntia. Brändin rakentaminen -opintojakson laajuus on 5 op.= 135 h (not translated)