Jussi Mozo
Jussi Mozo
Bergström, S. & Leppänen, A. 2016 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita. Saatavana myös e-kirjana. Muu opettajan ilmoittama aineisto. (not translated)
Ensisijaisesti lähiopetus tai koronatilanteesta johtuen verkko-opetus Zoomin kautta. Ennakkotehtäviä, ryhmäesityksiä, tenttejä. (not translated)
Yksilötentit (3 kpl) 50 %. Ryhmäesitykset ja vertaisarviointi 50 %. (not translated)
Finnish
20.01.2022 - 15.05.2022
19.11.2021 - 09.01.2022
Enrolment in Peppi http://peppi.lab.fi. If you need assistance, please contact the student office.
Faculty of Business and Hospitality Management (LAB)
Jussi Mozo
Bachelor's Degree Programme in Business Information Technology
Lahti Campus
1-5
Lukujärjestyksen mukaan. Pakollinen läsnäolo. (not translated)
Resurssiluentoja. Yksilö- ja ryhmätehtävät (Moodle), muutoin vapaavalintaisessa oppimisympäristössä. (not translated)
5 op x 27 tuntia = 135 tuntia opiskelijan työtä. (not translated)
Markkinoinnin keskeiset peruskäsitteet ja toimintamallit: Yrityksen toimintaympäristö ja markkinointistrategiset vaihtoehdot. Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi. Kilpailukeinot ml. markkinointiviestintä. Asiakkuuksien hallinta. (not translated)
Opiskelija ei hallitse markkinoinnin peruskäsitteitä eikä osaa soveltaa niitä. (not translated)
Opiskelija hallitsee puutteellisesti markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa soveltaa niitä auttavasti. (not translated)
Opiskelija hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet pääosin ja osaa soveltaa niitä osin. (not translated)
Opiskelija hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa soveltaa niitä luovasti. Opiskelija toimii vastuullisesti ryhmän jäsenenä. (not translated)