Pk-yrityksen digitaalinen markkinointiLaajuus (15 op)
Tunnus: LI00BR25
Laajuus
15 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- Selittää digitaalisen markkinoinnin strategian vaikutuksen yrityksen menestykseen
- Tunnistaa ominaisuuksiltaan yrityksen tavoitteita tukevat digitaaliset markkinointikanavat
- Luoda tehokkaan, kohderyhmälähtöisen digimarkkinointisuunnitelman digitaalisten asiakkaiden sitouttamiseksi
- Soveltaa sosiaalista mediaa strategisena ja taktisena työkaluna erilaisiin markkinointitarkoituksiin
- Suunnitella sisältöjä ja markkinointiviestintämateriaalia osana integroitua markkinointistrategiaa
- Hyödyntää analytiikkatyökaluja
- Kehittää hakukoneoptimoitua verkkosisältöä
- Huomioida digitaaliseen markkinointiin liittyvät juridiset tekijät