Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinointitoimisto LabticLaajuus (0 op)

Tunnus: AL00CU84

Laajuus

0 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä

Ilmoittautumisaika

06.05.2024 - 30.08.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.05.2025

Opintopistemäärä

0 op

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Verkkokampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
  • Jan-Erik Sandelin
  • Petteri Markkanen
  • Lotta Toivonen
  • Markus Hämynen
  • Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Sisällöntuotanto (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Projektityöskentely (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • LLABTO24-25
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2024-2025, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
  • Luennot
  • Sisällöntuotanto
  • Projektityöskentely

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Haluaisitko oppia markkinointia käytännönläheisesti mukavassa porukassa ja kehittyä samalla markkinoinnin ammattilaiseksi?

Labtic on LAB-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden digimarkkinointitoimisto, joka tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia monipuolisesti markkinointia tekemällä oikeita asiakasprojekteja. Opinnoissasi syvennyt valitsemiesi aihepiirien teoriaan ja hankit samalla käytännön kokemusta! Voit olla varma, että saat arvokasta kokemusta ja oppia, joka todella merkitsee.

Kaikki tämä tapahtuu Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa modernissa ja inspiroivassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Voit tutustua toimintaamme osoitteessa www.labtic.fi ja nähdä, mitä olemme saaneet aikaan.

Oletko valmis aloittamaan matkasi digimarkkinoinnin huipulle? Ilmoittaudu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja valitse opintojaksojesi suunta kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valintojesi perusteella. Tule mukaan ja rakenna loistava tulevaisuus markkinoinnin parissa!


Asiantuntijana Digimarkkinointitoimistossa 5op. sisältyy opintoihin Labtic digimarkkinointitoimistossa.

Lisäksi voit valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
• Asiakaskokemuksen kehittäminen AL00CI72-3006
• Asiakassuhteen johtaminen ja markkinoinnin automaatio AL00CI73-3004

Näiden lisäksi voit suorittaa Labticissa myös muita sinua kiinnostavia projekteja.

Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Ajoitus ja läsnäolo

Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.

Työelämäyhteistyö

Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.

Oppimisympäristö

Opintojakso toteutetaan Lahden kampuksella sijaitsevassa Labtic digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.

Sisältö

Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.

Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin.

Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64
• Asiakaskokemuksen kehittäminen AL00CI72-3006
• Asiakassuhteen johtaminen ja markkinoinnin automaatio AL00CI73-3004

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3) tai haku motivaatiokirjeellä
- Ennakkotehtävän suorittaminen opintojakson aloituspäivään 9.9.2024 mennessä (Osa opintojakson suoritusta). Tehtävä julkaistaan 19.8.2024.
- Kasvuhakkerointi opintojakson edeltävyys: Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen 10 op

Arviointimenetelmät

Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.

Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.

Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 05.01.2024

Ajoitus

08.01.2024 - 08.05.2024

Opintopistemäärä

0 op

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 30

Koulutus
  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
  • Jan-Erik Sandelin
  • Petteri Markkanen
  • Lotta Toivonen
  • Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
  • Treenit (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Projektityö (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • LLTILII22K
    Liiketalouden koulutus 22K Lahti
  • LLTILII20SH1
    Liiketalouden koulutus 20S 1 Lahti
  • LLTILII20SH2
    Liiketalouden koulutus 20S 2 Lahti
  • LLTIIT22S
    Tietojenkäsittelyn koulutus 22S Lahti
  • LLTILII22SH2
    Liiketalouden koulutus 22S 2 Lahti
  • LLTILII22SH1
    Liiketalouden koulutus 22S 1 Lahti
  • LLTIMATLI22S
    Matkailu- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus 22S Lahti
  • LLTILII21SH2
    Liiketalouden koulutus 21S 2 Lahti
  • LLTILII21SH1
    Liiketalouden koulutus 21S 1 Lahti
  • LLTIMATLI21S
    Matkailu- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus 21S Lahti
  • LLTIMATLI20S
    Matkailu- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus 20S Lahti
  • LLTIIT21S
    Tietojenkäsittelyn koulutus 21S Lahti
  • LLTILII23K
    Liiketalouden koulutus 23K Lahti
  • LLABTO23-24
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2023-2024, Liiketoimintayksikkö
  • LLTILII21K
    Liiketalouden koulutus 21K Lahti
  • LLTIIT20S
    Tietojenkäsittelyn koulutus 20S Lahti
Pienryhmät
  • Treenit
  • Projektityö

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Haluaisitko oppia markkinointia käytännönläheisesti mukavassa porukassa ja kehittyä samalla markkinoinnin ammattilaiseksi?

Labtic on LAB-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden digimarkkinointitoimisto, joka tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia monipuolisesti markkinointia tekemällä oikeita asiakasprojekteja. Opinnoissasi syvennyt valitsemiesi aihepiirien teoriaan ja hankit samalla käytännön kokemusta! Voit olla varma, että saat arvokasta kokemusta ja oppia, joka todella merkitsee.

Kaikki tämä tapahtuu Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa modernissa ja inspiroivassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Voit tutustua toimintaamme osoitteessa www.labtic.fi ja nähdä, mitä olemme saaneet aikaan.

Oletko valmis aloittamaan matkasi digimarkkinoinnin huipulle? Ilmoittaudu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja valitse opintojaksojesi suunta kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valintojesi perusteella. Tule mukaan ja rakenna loistava tulevaisuus markkinoinnin parissa!


Asiantuntijana Digimarkkinointitoimistossa 5op. sisältyy opintoihin Labtic digimarkkinointitoimistossa.

Lisäksi voit valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64

Näiden lisäksi voit suorittaa Labticissa myös muita sinua kiinnostavia projekteja.

Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Ajoitus ja läsnäolo

Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.

Työelämäyhteistyö

Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.

Oppimisympäristö

Opintojakso toteutetaan Lahden kampuksella sijaitsevassa Labtic digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.

Sisältö

Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.

Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin.

Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3) tai haku motivaatiokirjeellä
- Kasvuhakkerointi (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)

Arviointimenetelmät

Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.

Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.

Ilmoittautumisaika

15.05.2023 - 01.09.2023

Ajoitus

04.09.2023 - 13.12.2023

Opintopistemäärä

0 op

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 30

Koulutus
  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
  • Jan-Erik Sandelin
  • Petteri Markkanen
  • Lotta Toivonen
  • Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
  • Treenit (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Projektityö (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Tiimiytyminen (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • LLABTO23-24
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2023-2024, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
  • Treenit
  • Projektityö
  • Tiimiytyminen

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojaksot toteutetaan Lahden M19-kampuksella sijaitsevassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa: www.labtic.fi

Opintojaksoilla perehdytään opiskelijan valitsemiin aihealueisiin ja opittua sovelletaan digimarkkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen liittyvissä projekteissa.

Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.

Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointitoimistossa 5op. sisältyy opintoihin Labtic digimarkkinointitoimistossa.

Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64

Oppiminen koostuu itsenäisestä tiedonhankinnasta ja opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä, jossa opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Ajoitus ja läsnäolo

Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.

Työelämäyhteistyö

Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.

Oppimisympäristö

Opintojakso toteutetaan Lahden kampuksella sijaitsevassa Labtic digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.

Sisältö

Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.

Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin.

Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3) tai haku motivaatiokirjeellä
- Kasvuhakkerointi (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)

Arviointimenetelmät

Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.

Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita, eikä osaa soveltaa niitä käytännössä.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.

Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 15.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.05.2023

Opintopistemäärä

0 op

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 30

Koulutus
  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
  • Jan-Erik Sandelin
  • Petteri Markkanen
  • Lotta Toivonen
  • Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
  • Treenit (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Perehdytys ja tiimiytyminen (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Projektityö (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • LLABTO23H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2023, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
  • Treenit
  • Perehdytys ja tiimiytyminen
  • Projektityö

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
• tunnistaa omaa osaamista ja kehittää itseohjautuvasti asiantuntijuuttaan.
• hyödyntää tiimioppimisen menetelmiä.
• soveltaa asiakaspalvelu-, neuvottelu- ja myyntitaitoja asiakaskohtaamisissa.
• hallita asiakasprojekteja osana tiimiä
• tunnistaa kehittämismahdollisuuksia osana työyhteisöä

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Opintojaksot toteutetaan Lahden M19-kampukselle avautuvassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Lably digimarkkinointitoimistossa. Opintojaksoilla perehdytään opiskelijan valitsemiin aihealueisiin ja opittua sovelletaan digimarkkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen liittyvissä projekteissa.

Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Lably AL00CU84 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.

Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin Lably digimarkkinointitoimistossa.

Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64

Oppiminen koostuu itsenäisestä tiedonhankinnasta ja opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä, jossa opettajat ohjaavat tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Ajoitus ja läsnäolo

Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava suomen- ja englanninkielinen materiaali.

Työelämäyhteistyö

Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.

Oppimisympäristö

Opintojakso toteutetaan Lahden kampukselle avattavassa Lably digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija voi suorittaa toimistossa 20-35 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin
27 työtuntia.

Sisältö

Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Lably AL00CT13 -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.

Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin Lably digimarkkinointitoimistossa.

Lisäksi opiskelija voi valita seuraavista opintojaksoista 15-30 op.
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen AL00CI69
• Sisällöntuotanto AL00CI68
• Integroitu markkinointiviestintä AL00CI67
• Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)
• Kaupankäynti verkossa AL00CI70
• Brändin rakentaminen AL00CI64

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

- Markkinoinnin peruskurssi käytynä (vähintään arvosana 3)
- Kasvuhakkerointi AL00CI71 (edeltävyys Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen)

Arviointimenetelmät

Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.

Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

Opiskelija ei saavuta opintojakson osaamistavoitteita, eikä osaa soveltaa niitä käytännössä.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.