Siirry suoraan sisältöön

Digital Marketing Agency LabticLaajuus (0 op)

Tunnus: AL00CU86

Laajuus

0 op

Opetuskieli

  • englanti

Osaamistavoitteet

The student can
• identify their own competence and develop their expertise in a self-directed manner.
• utilize team learning methods.
• apply customer service, negotiation and sales skills in customer encounters.
• manage customer projects as part of a team
• identify development opportunities as part of the work community

Ilmoittautumisaika

06.05.2024 - 30.08.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

0 op

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

10 - 30

Koulutus
  • Complementary competence and optional courses taught in English: Bachelors
Opettaja
  • Lotta Toivonen
  • Markus Hämynen
Opetusryhmät
  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Sisällöntuotanto (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Projektityöskentely (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • LLTIEX24S1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti
  • LLTIEX24S2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, tietojenkäsittely, Lahti
  • LLTIEX24S3
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, matkailu, Lahti
  • LLABTO24-25E
    Complementary competence (Bachelor's) 2024-2025, Faculty of Business and Hospitality Management
Pienryhmät
  • Luennot
  • Sisällöntuotanto
  • Projektityöskentely

Osaamistavoitteet

The student can
• identify their own competence and develop their expertise in a self-directed manner.
• utilize team learning methods.
• apply customer service, negotiation and sales skills in customer encounters.
• manage customer projects as part of a team
• identify development opportunities as part of the work community

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

Haluaisitko oppia markkinointia käytännönläheisesti mukavassa porukassa ja kehittyä samalla markkinoinnin ammattilaiseksi?

Labtic on LAB-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden digimarkkinointitoimisto, joka tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia monipuolisesti markkinointia tekemällä oikeita asiakasprojekteja. Opinnoissasi syvennyt valitsemiesi aihepiirien teoriaan ja hankit samalla käytännön kokemusta! Voit olla varma, että saat arvokasta kokemusta ja oppia, joka todella merkitsee.

Kaikki tämä tapahtuu Lahden kampuksella sijaitsevassa modernissa ja inspiroivassa digimarkkinoinnin oppimisympäristössä, Labtic digimarkkinointitoimistossa. Voit tutustua toimintaamme osoitteessa www.labtic.fi ja nähdä, mitä olemme saaneet aikaan.

Oletko valmis aloittamaan matkasi digimarkkinoinnin huipulle? Ilmoittaudu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja valitse opintojaksojesi suunta kurssin alettua. Osaamistavoitteesi määräytyvät valintojesi perusteella. Tule mukaan ja rakenna loistava tulevaisuus markkinoinnin parissa!


Asiantuntijana Digimarkkinointitoimistossa 5op. sisältyy opintoihin Labtic digimarkkinointitoimistossa.

Lisäksi voit valita seuraavista opintojaksoista (vähintään 10 op):

• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen 10 op
• Sisällöntuotanto 10 op

Näiden lisäksi voit suorittaa Labticissa myös muita sinua kiinnostavia projekteja.

Oppiminen koostuu itsenäisestä opiskelusta, dialogista sekä opitun soveltamisesta käytännönläheisissä projekteissa.

Opintojakson valmentajat (opettajat) ohjaavat opiskelijoita toimistomaisessa oppimisympäristössä tiedon soveltamisessa ja asiakkaille tehtävien toimeksiantojen toteuttamisessa. Opintojaksoon liittyvät itseopiskeluaineistot ovat saatavilla Moodlessa.

Ajoitus ja läsnäolo

Vaatii aktiivista osallistumista palavereihin ja treeneihin (min. 80 %), sekä projektityöhön muun tiimin kanssa.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Moodle-alustalla jaettava englanninkielinen materiaali.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Oppiminen perustuu oikeille asiakkaille toteutettaviin projekteihin ja vaatii siksi opiskelijalta sitoumusta salassapitoon ja töiden oikeuksien luovutukseen asiakkaalle.

Työelämäyhteistyö

Opintojakso toteutetaan Lahden kampuksella sijaitsevassa Labtic digimarkkinointitoimistossa (M19_A140).

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija voi suorittaa toimistossa jopa 25 opintopistettä lukukaudessa. Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 27 työtuntia.

Sisältö

Opiskelija ilmoittautuu Digimarkkinointitoimisto Labtic -toteutukselle ja tekee valinnat suoritettavista opintojaksoista kurssin alettua. Osaamistavoitteet määräytyvät opiskelijan tekemien suoritusten mukaisesti.

Opintojakso Asiantuntijana Digimarkkinointi-toimistossa 5op. sisältyy opintoihin.

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Arviointi perustuu opiskelijan a) tieto- ja tiedonhakutaitoihin, b) käytännön taitoihin sekä c) vastuullisuus- ja ryhmätyötaitoihin / johtamistaitoihin.

Arviointi koostuu valmentavan opettajan, vertaisten sekä asiakkaan antamista arvioinneista sekä opiskelijan tekemästä itsearvioinnista.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeisimmät osa-alueet ja osaa toteuttaa joitakin toimenpiteitä käytännössä. Opiskelija toimii osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa valita yritykselle soveltuvat keinot sekä toteuttaa ne käytännössä.Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

Opiskelija tuntee opintojakson osaamistavoitteiden mukaiset keskeiset osa-alueet, ja osaa kriittisesti arvioida niiden soveltuvuutta yrityksen näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää yrityksen toimintaa soveltuvilla menetelmillä käytännössä. Opiskelija toimii vastuullisesti osana tiimiä ja tukee muiden oppimista.

Ilmoittautumisaika

15.05.2023 - 01.09.2023

Ajoitus

04.09.2023 - 13.12.2023

Opintopistemäärä

0 op

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

0 - 30

Koulutus
  • Complementary competence and optional courses taught in English: Bachelors
Opettaja
  • Jan-Erik Sandelin
  • Petteri Markkanen
  • Lotta Toivonen
  • Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
  • Orientation and team building (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Training session (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Project work (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • LLABTO23-24E
    Complementary competence (Bachelor's) 2023-2024, Faculty of Business and Hospitality Management
  • LLTIEX23S3
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 23S, pitkät vaihdot, matkailu, Lahti
  • TLTIEX23S2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 23S, pitkät vaihdot, tietotekniikka, Lahti
  • TLTIEX23S1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 23S, pitkät vaihdot, tekniikka, Lahti
  • LLTIEX23S2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 23S, pitkät vaihdot, tietojenkäsittely, Lahti
  • LLTIEX23S1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 23S, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti
  • MLTIEX23S
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 23S, pitkät vaihdot, muotoilu, Lahti
Pienryhmät
  • Orientation and team building
  • Training session
  • Project work

Osaamistavoitteet

The student can
• identify their own competence and develop their expertise in a self-directed manner.
• utilize team learning methods.
• apply customer service, negotiation and sales skills in customer encounters.
• manage customer projects as part of a team
• identify development opportunities as part of the work community

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

The student enrolls on Digital Marketing Agency Labtic and makes decisions of the courses in Peppi to be completed after the start of the course. Learning outcomes will be determined based on the course selections and completions by the student.

The course Expert in the Digital Marketing Office (5 ECTS) is a mandatory part of the studies in Labtic.

Additionaly, the student must choose 15-30 credits worth of courses from the following:
• Digital marketing planning and management AL00CU57
• Content Creation AL00CU58
• Integrated Marketing Communication AL00CU59
• Growth Hacking AL00CU60 (prequisite: Digital marketing planning and management)
• E-commerce AL00CU61
• Brand Building AL00CU62
• Expert in a Digital Marketing Agency AL00CU87

Ajoitus ja läsnäolo

Requires active participation in meetings and training sessions (min. 80%) as well as work with the project team.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Materials on Moodle platform.

Työelämäyhteistyö

Learning is based on real customer projects and therefore requires the student to sign a non-disclosure agreement and transfer the rights of the work to the client.

Oppimisympäristö

The course will be implemented in the Labtic digital marketing agency (M19_A140) which locates on the Lahti campus.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

The student can complete 20-35 credits per semester. One credit corresponds to 27 working hours.

Sisältö

Contents and learning outcomes will be determined based on the course selections. The course Expert in the Digital Marketing Office (5 ECTS) is a mandatory part of the studies in Labtic.

Additionally, the student must choose 15-30 credit units worth of courses from the following:
• Digital marketing planning and management AL00CU57
• Content Creation AL00CU58
• Integrated Marketing Communication AL00CU59
• Growth Hacking AL00CU60 (prequisite: Digital marketing planning and management)
• E-commerce AL00CU61
• Brand Building AL00CU62
• Expert in a Digital Marketing Agency AL00CU87

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Basics in Marketing (min. grade 3) or motivation letter
For Growth Hacking AL00CU60 Digital marketing planning and management AL00CU57 is a prerequisite.

Arviointimenetelmät

The evaluation is based on student's a) knowledge and information retrieval skills, b) practical skills and c) responsibility and group work skills / leadership skills.

The evaluation consists of evaluations given by the coaching teacher, peers, and the client, as well as self-evaluation by the student.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

The student does not achieve the competence goals of the study course, and does not know how to apply them in practice.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

The student knows the essential areas according to the competence goals of the course, and knows how to implement some actions in practice. The student works as part of the team.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

The student knows the key areas according to the competence goals of the course, and knows how to choose the suitable actions for the company and implement them in practice. The student works responsibly as part of a team.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

The student knows the key areas according to the learning objectives of the course, and can critically evaluate their applicability from the company's point of view. The student knows how to develop the company's operations using applicable methods in practice. The student works responsibly as part of a team and supports others' learning.

Ilmoittautumisaika

21.11.2022 - 15.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.05.2023

Opintopistemäärä

0 op

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

0 - 30

Koulutus
  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
  • Jan-Erik Sandelin
  • Petteri Markkanen
  • Lotta Toivonen
  • Joanna Vihtonen
Opetusryhmät
  • Orientation and team building (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Training session (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
  • Project work (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • LLTIEX23K1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 23K, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti
  • LLABTO23H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2023, Liiketoimintayksikkö
Pienryhmät
  • Orientation and team building
  • Training session
  • Project work

Osaamistavoitteet

The student can
• identify their own competence and develop their expertise in a self-directed manner.
• utilize team learning methods.
• apply customer service, negotiation and sales skills in customer encounters.
• manage customer projects as part of a team
• identify development opportunities as part of the work community

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

The student enrolls on Digital Marketing Agency Lably AL00CU86 and makes decisions of the courses in Peppi to be completed after the start of the course. Learning outcomes will be determined based on the course selections and completions by the student.

The course Expert in the Digital Marketing Office AL00CU87 (5 ECTS) is a mandatory part of the studies in Lably.

Additionaly, the student must choose 15-30 credits worth of courses from the following:
• Digital marketing planning and management AL00CU57
• Content Creation AL00CU58
• Integrated Marketing Communication AL00CU59
• Growth Hacking AL00CU60 (prequisite: Digital marketing planning and management)
• E-commerce AL00CU61
• Brand Building AL00CU62
• Expert in a Digital Marketing Agency AL00CU87

Ajoitus ja läsnäolo

Requires active participation in meetings and training sessions (min. 80%) as well as work with the project team.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Materials on Moodle platform.

Työelämäyhteistyö

Learning is based on real customer projects and therefore requires the student to sign a non-disclosure agreement and transfer the rights of the work to the client.

Oppimisympäristö

The course will be implemented in the Lably digital marketing agency (M19_A140) which will be opened on the Lahti campus in 2023.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

The student can complete 20-35 credits per semester. One credit corresponds to 27 working hours.

Sisältö

Contents and learning outcomes will be determined based on the course selections. The course Expert in the Digital Marketing Office AL00CU87 (5 ECTS) is a mandatory part of the studies in Lably.

Additionaly, the student must choose 15-30 credit units worth of courses from the following:
• Digital marketing planning and management AL00CU57
• Content Creation AL00CU58
• Integrated Marketing Communication AL00CU59
• Growth Hacking AL00CU60 (prequisite: Digital marketing planning and management)
• E-commerce AL00CU61
• Brand Building AL00CU62
• Expert in a Digital Marketing Agency AL00CU87

Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen

Basics in Marketing (min. grade 3)
For Growth Hacking AL00CU60 Digital marketing planning and management AL00CU57 is a prerequisite.

Arviointimenetelmät

The evaluation is based on student's a) knowledge and information retrieval skills, b) practical skills and c) responsibility and group work skills / leadership skills.

The evaluation consists of evaluations given by the coaching teacher, peers, and the client, as well as self-evaluation by the student.

Arviointiasteikko

1-5

Hylätty (0)

The student does not achieve the competence goals of the study course, and does not know how to apply them in practice.

Arviointikriteerit: taso 1: (arviointiasteikko 1-5)

The student knows the essential areas according to the competence goals of the course, and knows how to implement some actions in practice. The student works as part of the team.

Arviointikriteerit: taso 3 (arviointiasteikko 1-5)

The student knows the key areas according to the competence goals of the course, and knows how to choose the suitable actions for the company and implement them in practice. The student works responsibly as part of a team.

Arviointikriteerit: taso 5 (arviointiasteikko 1-5)

The student knows the key areas according to the learning objectives of the course, and can critically evaluate their applicability from the company's point of view. The student knows how to develop the company's operations using applicable methods in practice. The student works responsibly as part of a team and supports others' learning.