Siirry suoraan sisältöön

Content CreationLaajuus (10 op)

Tunnus: AL00CU58

Laajuus

10 op

Opetuskieli

  • englanti

Osaamistavoitteet

The student is able to:
- understand the possibilities of communication as a method of influencing
- make good use of communication in accordance with an organisation’s goals
- plan and produce tailored content for target groups
- use tools related to content creation

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Complementary competence and optional courses taught in English: Bachelors
Opettaja
  • Petteri Markkanen
  • Joanna Vihtonen
Ryhmät
  • LLTIEX24S1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti
  • LLTIEX24S2
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, tietojenkäsittely, Lahti
  • LLTIEX24S3
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 24S, pitkät vaihdot, matkailu, Lahti
  • LLABTO24-25E
    Complementary competence (Bachelor's) 2024-2025, Faculty of Business and Hospitality Management

Osaamistavoitteet

The student is able to:
- understand the possibilities of communication as a method of influencing
- make good use of communication in accordance with an organisation’s goals
- plan and produce tailored content for target groups
- use tools related to content creation

Arviointiasteikko

1-5

Ajoitus

01.01.2023 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketoiminta (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Täydentävä osaaminen ja vapaavalintaiset opinnot, AMK
Opettaja
  • Lotta Toivonen
Ryhmät
  • LLABTO23-24E
    Complementary competence (Bachelor's) 2023-2024, Faculty of Business and Hospitality Management
  • LLTIEX23K1
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 23K, pitkät vaihdot, liiketalous, Lahti
  • LLABTO23H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2023, Liiketoimintayksikkö

Osaamistavoitteet

The student is able to:
- understand the possibilities of communication as a method of influencing
- make good use of communication in accordance with an organisation’s goals
- plan and produce tailored content for target groups
- use tools related to content creation

Toteutustapa ja opetusmenetelmät

The student enrolls on Digital Marketing Agency Lably AL00CU86 and makes decisions of the courses in Peppi to be completed after the start of the course. Learning outcomes will be determined based on the course selections and completions by the student.

The course Expert in the Digital Marketing Office AL00CU87 (5 ECTS) is a mandatory part of the studies in Lably.

Additionaly, the student must choose 15-30 credits worth of courses from the following:
• Digital marketing planning and management AL00CU57
• Content Creation AL00CU58
• Integrated Marketing Communication AL00CU59
• Growth Hacking AL00CU60 (prequisite: Digital marketing planning and management)
• E-commerce AL00CU61
• Brand Building AL00CU62
• Expert in a Digital Marketing Agency AL00CU87

Arviointiasteikko

1-5