Game programming essentialsLaajuus (5 op)
Tunnus: AT00CS63
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- englanti
Osaamistavoitteet
The student
- understands the principles and work flow of game programming
- masters basic techniques to create interactive models
- knows how to use physics engines
- can create a simple game
- can manipulate game objects by scripting.
Ilmoittautumisaika
01.07.2022 - 23.09.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Muotoiluinstituutti (LAB)
Toimipiste
Lahden kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Mediasisällön suunnittelun koulutus
Opettaja
- Matti Welin
- Ismo Jakonen
- Henri Koukka
Opetusryhmät
- Programming (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
MLABTO22HTäydentävä osaaminen (AMK) 2022-2023, Muotoiluinstituutti
-
MLTIMES21SMediasisällön suunnittelun koulutus 21S Lahti
Pienryhmät
- Programming
Osaamistavoitteet
The student
- understands the principles and work flow of game programming
- masters basic techniques to create interactive models
- knows how to use physics engines
- can create a simple game
- can manipulate game objects by scripting.
Arviointiasteikko
1-5