Siirry suoraan sisältöön

Game programming essentialsLaajuus (5 op)

Tunnus: AT00CS63

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • englanti

Osaamistavoitteet

The student
- understands the principles and work flow of game programming
- masters basic techniques to create interactive models
- knows how to use physics engines
- can create a simple game
- can manipulate game objects by scripting.

Ilmoittautumisaika

01.07.2022 - 23.09.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Muotoiluinstituutti (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Mediasisällön suunnittelun koulutus
Opettaja
  • Matti Welin
  • Ismo Jakonen
  • Henri Koukka
Opetusryhmät
  • Programming (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • MLABTO22H
    Täydentävä osaaminen (AMK) 2022-2023, Muotoiluinstituutti
  • MLTIMES21S
    Mediasisällön suunnittelun koulutus 21S Lahti
Pienryhmät
  • Programming

Osaamistavoitteet

The student
- understands the principles and work flow of game programming
- masters basic techniques to create interactive models
- knows how to use physics engines
- can create a simple game
- can manipulate game objects by scripting.

Arviointiasteikko

1-5