Marketing Communications and SalesLaajuus (5 op)
Tunnus: KMR0612
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Learn about professional marketing communications and sales, and their linkage to the company strategy.
Learn planning of successful marketing communications strategy, get knowledge of marketing communication and the different features of marketing communications tools. Learn about personal selling and the selling process. Steps of a typical selling process.
Ilmoittautumisaika
19.11.2021 - 14.01.2022
Ajoitus
01.03.2022 - 13.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketoiminta (LAB)
Toimipiste
Lappeenrannan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
Opettaja
- Outi Katajamäki
Opetusryhmät
- Luennot 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Seminaari 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
- Harjoitukset 1 (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LLPRHOMA20SBachelor's Degree Programme in Tourism and Hospitality Management 20S Lappeenranta
-
LLPREX22KHSaapuvat vaihto-opiskelijat 22K, pitkät vaihdot, hotelli- ja ravintola-ala, Lappeenranta
Pienryhmät
- Luennot 1
- Seminaari 1
- Harjoitukset 1
Osaamistavoitteet
Learn about professional marketing communications and sales, and their linkage to the company strategy.
Learn planning of successful marketing communications strategy, get knowledge of marketing communication and the different features of marketing communications tools. Learn about personal selling and the selling process. Steps of a typical selling process.
Toteutustapa ja opetusmenetelmät
Kurssi toteutetaan intro-luennoilla ensisijaisesti kontaktiopetuksena sekä ryhmätehtävillä case-yritykselle.
Ajoitus ja läsnäolo
Luokkaopetusta on 12 kertaa, ja niiden aikana työstetään markkinointiviestinnän suunnitelmaa case-yrityksille. Osallistuminen on osa kurssisuoritusta.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Luentomateriaalit ja opiskelijoiden keräämät lähteet.
Työelämäyhteistyö
Kurssilla keskitytään yrityksen X markkinointiviestinnän suunnitteluun ja toteutukseen.
Oppimisympäristö
Kampuksella.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 135 tuntia opiskelijan työtä.
Sisältö
Marketing communications strategy, basic elements of marketing communications. Means and special features of different marketing communications tools. Personal selling, stages of sales process and planning sales operations
Lisätietoja opiskelijalle: mm. edeltävä osaaminen
Basics of marketing
Arviointiasteikko
1-5