Siirry suoraan sisältöön

Marketing Communication and BrandingLaajuus (5 op)

Tunnus: AM00CN28

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • englanti

Osaamistavoitteet

The student is able to
- explain the concept, contents and characteristics of marketing thought
- use the methods of marketing communication and branding in their professional activity
- draw up a marketing plan
- select appropriate methods and channels for marketing communication and branding.

Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 31.12.2022

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Muotoiluinstituutti (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree Programme in Industrial Design (2020, 2021)
  • Bachelor's Degree Programme in Packaging and Brand Design (2021, 2022)
Opettaja
  • Heikki Nuutinen
Opetusryhmät
  • Luennot (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • MLTIID22S
    Bachelor's Degree Programme in Industrial Design 22S Lahti
  • MLTIPAC22S
    Bachelor's Degree Programme in Packaging and Brand Design 22S Lahti
Pienryhmät
  • Luennot

Osaamistavoitteet

The student is able to
- explain the concept, contents and characteristics of marketing thought
- use the methods of marketing communication and branding in their professional activity
- draw up a marketing plan
- select appropriate methods and channels for marketing communication and branding.

Arviointiasteikko

1-5

Ilmoittautumisaika

19.11.2021 - 09.01.2022

Ajoitus

07.03.2022 - 13.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Muotoiluinstituutti (LAB)

Toimipiste

Lahden kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Bachelor's Degree Programme in Industrial Design (2020, 2021)
  • Bachelor's Degree Programme in Packaging and Brand Design (2021, 2022)
Opettaja
  • Heikki Nuutinen
Vastuuopettaja

Anu Akkanen

Opetusryhmät
  • Lectures (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
  • MLTIID21S
    Bachelor's Degree Programme in Industrial Design 21S Lahti
  • MLTIPAC21S
    Bachelor's Degree Programme in Packaging and Brand Design 21S Lahti
  • MLTIEX22K
    Saapuvat vaihto-opiskelijat 22K, pitkät vaihdot, muotoilu, Lahti
Pienryhmät
  • Lectures

Osaamistavoitteet

The student is able to
- explain the concept, contents and characteristics of marketing thought
- use the methods of marketing communication and branding in their professional activity
- draw up a marketing plan
- select appropriate methods and channels for marketing communication and branding.

Arviointiasteikko

1-5